{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

sportsudstødning {{forumTopicSubject}}

Da jeg er ved at købe en suzuki gs 500 e, er jeg ligeledes ved at finde en sportsudstødning til den. jeg har set flere herinde har monteret udstødninger, som ellers er produceret til andre modeller. Er dette klogt, jeg mener, hvis udstødninger ikke er produceret til cyklen vil den da ikke passe til, eller skal cyklen bare omdysset og ha monteret ex. KN-kit.

på forhånd tak!

Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sportsudstødning
  • #1   25. okt 2004 har din ven gjort noget for at få det til at fungere eller var udstødningen speciel lavet til gs'eren?

• #2   25. okt 2004 Hej jeg vil varmt anbefale dig at sætte en Eagel classik på den lyder kanon når den for lidt omd.
    Ang. dysse for den på rullefelt, jeg skulle ikke dysse min om efter vi skifted til 4 i en, det kommer jo også an på hvad for nogle dysser som sidder på din mc, det vil jeg råde dig til. mvh Jan k
    PS jeg ved godt det er min Harley som der er foto af, det er min Honda jeg taler om.

• #3   25. okt 2004 Jeg havde et komplet Laser system på min GS500 lavet til den. Det gav jeg 4000 for.
    Det lød for fedt smiley

Mvh. Rune

• #4   26. okt 2004 Det er ikke noget problem at montere en potte fra en anden og evt større cykel. Modstanden fra en 2 cylindret GS er f.eks. større end modstanden fra en 4 cylindret Bandit600...

Problemet ligger i forrøret, det skal for det første tilpasses pottens flange, og derefter skal længden passe til din motor. Men prøv dig frem!

Mvh Jacob.

• #5   31. okt 2004 Hej Jeg har en suzuki gs 500, men laser racing udstødming og men jet-kit og kn luftfilter. Der er kommet noget mere lyd også trækker, den noget bedre ind den har gjort, men ved ikke om den fået flere hk ved det. Det bedste ved det hele, den er synet for ca 3 mdr siden med den udstødning.
    mvh
    Per

Kommentér på:
sportsudstødning

Annonce