816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Yoshimura R77 Slipon eller full? Yoshimura R77 Slipon eller full?

Hej MCG

Jeg tænker at skifte udstødning på min Fireblade SC59.
Jeg sider og fundere om det skal være komplet system eller slip on.

Prisen for Slip- on er 5504kr inkl forsendelse
Prisen for komplet system er 8170kr. inkl forsendelse.

Kan det betale sig at smide 2666kr efter det fulde system, der vel så også skal rulles ind? - kom gerne med input

Mvh Bjarke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yoshimura R77 Slipon eller full?
  • #1   30. maj 2011 Du kan også "risikere" at den skal rulles selvom du bare får potten på. Chancen for, at den skal dysses om er der i hvert fald.

• #2   30. maj 2011 Der skulle meget gerne være elektronisk indsprøjtning på sådan en så hvis jeg ikke tager helt fejl så er der ingen dysser der skal skiftes men en computer der skal indstilles.

Spørgsmålet er så om det kan gøres uden power commander? Hvis ikke så ender det med at blive en dyr fornøjelse men mange vil nok sige at det er det værd smiley

• #3   30. maj 2011 Søren - godt ord igen, det havde jeg ikke noteret mig smiley

• #4   30. maj 2011 Jeg mener jeg læste herinde at man kunne få powercomander og indrulning for omkring 5000kr - så det er vel ikke så galt, men er der nogle andre fordele andet end et par ekstra hypper ved at vælge det fulde system? - den har rigeligt med power i forvejen hehe.

• #5   30. maj 2011 7000 for pc3, et filter og indrulning!!!

• #8   30. maj 2011 Hvordan med banekørsel, hvis du monterere fuld system så kan du vel ikke montere orig.potten hvis det er en af de dage/kørekursus der ikke må larmes?

• #9   31. maj 2011 Tak for alle de gode indlæg.
    Som jeg tolker de forskellige indlæg, må det være det smarteste at tage slipon og så bruge pengene på en powercomander og et costum map - så det må være sådan det bliver.

Kommentér på:
Yoshimura R77 Slipon eller full?

Annonce