542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

tuning bandit 600 96´ tuning bandit 600 96´

hej alle...
Jeg ville gerne give min bandit lidt mere moment. Det er vist det den mangler. Den har kn, leo vinci potte og er dysset om. Men har hørt lidt om man kan pille lidt ved tændingen eller begrænseren.?? er der nogen der har erfaringer med sådan noget, og måske lidt priser hvis der skal købes noget...

Mvh Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuning bandit 600 96´
  • #1   2. nov 2004 eller smid en 11ér motor i. optimal løsning. ikke dyrere end diverse opboring og mere pålideligt

• #2   5. nov 2004 iøvrigt skulle der være et 955cc kit på vej fra big cc racing

• #3   14. nov 2004 Hej Allan

Der er mange måder at peppe din bandit op på og nu med fare for at blive betegnet som røv-kedelig-moralist så husk lige hvad der sker den dag hende sækken i den store Volvo kører ud foan dig og du brager op i siden på hende og lemlæster hendes 3 årige søn!

Den almægtige Suzuki-Gud må forbyde det sker, men sidder der så en 1100/750'er R motor i så kunne jeg godt forestille mig at forsikringsselskabet og retten ville gøre dig helvede hedt!

Mvh
    OneStep

• #4   1. dec 2004 jeg synes ikke det er en fed ide heller(Bo J) at sætte en eller anden motor i, men måske en Bandit 1200 var en ide.... den er magen til og så skulle det jo ikke kunne opdages, hvis man skulle være pisse uheldig.
    Vil dog meget gerne høre mere om det der 955 ccm kit Jens C fra big cc racing. Det lyder interessant. Er det lovligt, eller kan man ændre på bremserne så det bliver det?
    Måske er det nemmere at købe en større mc, men hvis man nu er glad for den man har... Allan

• #5   1. dec 2004 måske en tændingsforskyder var en ide....

Kommentér på:
tuning bandit 600 96´

Annonce