{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Quickshift GSXR 1000 K2
  • #1   2. aug 2011 Har du en power commander på, behøver du ingen ignition modul til en K1 og K2, så sætter du bare quickshifteren til PC

• #2   2. aug 2011 det er ikke nødvendigt..

der er flere muligheder for at få QS på din ged.

1. køb et komplet quikshift system inkl. systemets egen styreboks (eks. translogic)

2. hvis du har en powercommander III USB på cyklen, kan du låse op for quickshift mode ved hjælp af et program der hedder "quickshift enable" .. det kan finde på nettet. (normalt kommer programmet sammen med et af dynojets produkter. tror det kommer sammen med en quickshift kontakt - men som sagt kan det finde på nettet)

Det er kun indsprøjtningssystemer med 2 injektor rails der SKAL bruge ignition modul. Og her taler vi om dynojets version, som passer sammen med powercommander og andre af deres produkter. Men din gamle K2'er har kun et injektor rail og det er derfor muligt at bare bruge powercommanderen.

• #3   3. aug 2011 Jeg glemte helt at fortælle at den selvfølgelig har powercommander 3, tak for svarende, jeg forstår det dog som om at jeg ikke behøver ignition modul, men får jeg noget ud af at ofre begge ting? Jeg er en smule kræsen, men omvendt hvis det bar er penge lige ud af vinduet er det jo dumme penge. Min tanke er at hvis jeg også ofre en ignition mondul får jeg kun gavn af den ved ny indkøring?

• #4   3. aug 2011 Ring og tal med Poul ved www.mo2parts.dk han ved alt om QS. Har købt mine sidste tre hos ham og de har fungeret perfekt på 3 forskellige cykler. Nu kører jeg med BMW's standard og har efterhånden ødelagt tre stykker smiley

• #5   3. aug 2011 Jeg har prøvet at ringe til ham flere gange i dag, dog uden held, prøver igen i morgen. Jeg synes måske bar det ville være fedt at få dynojet i og med jeg har powercommander på, synes dog det er en fed detalje at der er shift light med til tranlogic'en, men måskae det kan købes seperat til dynojet?

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
    #6   31. aug 2011 Dynojet QS er vist ikke ligefrem kendt for at være bedre end de andre - HM, Codora, Translogic eller hva. ? Jeg ville vælge HM som John McGuinnes, det kunne jo smitte lidt af.. Hvad gør du ved dem Hejdi, er det grus, græs eller asfalt?

Kommentér på:
Quickshift GSXR 1000 K2

Annonce