710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Galfer 320 mm skiver Galfer 320 mm skiver

Hej overvejer virkelig og lave en upgrate der består af PVM Magnesium fælge og 320 oversidz skiver på min zx6r, nogle der ved om det er muligt og smide så store bremser på min ninja? den køre med 300 normalt men er dybt grabet af store skiver syntes det ser mega flot ud

er det spild af penge eller er det ful valut for pengene ren bremse mæssigt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galfer 320 mm skiver
  • #1   19. nov 2011 først, hvad kører du med af bremseklodser? og har du stålarmerede bremseslanger? - og hvad kører du med af bremseklodser? Alene her kan du lave en opgradering i forhold til std. Det er dyrt når du skal skifte skiverne, så det vil jeg i så fald vælge med til de gamle er slidt op,
    Jeg har selv kørt med std. bremser på min første sportsmc, det var rigeligt, nr 2 fik en opgradering med veshrah sintermetal klodser og armerede slanger, som gjorde en ufattelig forskel... nøj den kunne bremse. Den sidste jeg havde kørte med ISR 6 stemplede kalibre med Dual´carbon klodser, - det er bedste til race da carbon klodser skal have en hvis drift temperatur før de bider ordentligt. Til gaden kan du få nogle sintermetal klodser der som jeg har forstået det er lidt grovere i det... også dem der bliver brugt af rr-folk tit og ofte.
    men det du skal have til det setup du snakker om, er nogle skiver 320 mm der passer på dit nav, også nogle spacere til at smide imellem dine kalibere og forgaffel for at øge afstanden, vil tro det kan lade sig gøre... men det er ikke så billigt endda.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #2   19. nov 2011 Det giver bedre føling med bremserne når du skifter til større skiver, og det er faktisk ret nemt at få det til at passe på.

Du skal bare have spacere under dine kalipre, som så kræver lidt længere bolte.

Hvis den kører med 300mm normalt, skal der bare laves et rør som er 10mm langt, med et hul på 10mm igennem og en yderdiameter på 24mm - du skal bruge 2 til hver kalipre så det er 4 ialt..
    De 10mm længere bolte - dem kan du typisk finde hos en maskinstation / traktorlager, da de er med fingevind. Bare medbring en af de gamle - så kan de måle gevindet og finde 4 nye.

• #3   19. nov 2011 Er i gang med og smide 310 mm på min gamle gsx 750 dog bliver det kun til 2 stempel kaliber men det er dobbelt så meget som før... Og det er sku rimligt lige til..

• #4   19. nov 2011 har stålameret slanger, klodser køber jeg så det passer ja det koster penge det ved jeg men det ændrer osse hele cyklens look så øknomi kommer i anden række,.

overvejet lidt og købe nogle 330 fra en zx10r fra galfer og de burde jo passe på zx6r fælge,

Kommentér på:
Galfer 320 mm skiver

Annonce