Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fed potte til klassisk Honda
  • #1   12. apr 2012 Vedr. uorginale udstødninger er man nød til at tage cangsen hvis du ikke kan finde en du kan kører, men du skal huske at en 250 ccm motor ikke kan blæse vildt meget og det hjælper på brølet hvis motoren er stører

• #2   12. apr 2012 Enig Johnny, de gængse universale er sikkert for åbne, har for lidt modstand - med mindre de kan åbnes, så mængden af dæmpermateriale kan ændres.

Men de koster jo ikke mange basseører; har selv købt en samling hos Louis og her hos Feked UK for at eksperimentere:
    http://www.feked.com/exhausts/universal-exhaust-silencers.html

Et tredoie alternativ er Kickstarter Classics, D:
    http://www.kickstartershop.de/

Begge forretninger kan også nås via eBay.

Michael, hvilken model har du?

• #3   13. apr 2012 Ja man er nok nødt til at tage en chance.. Men dem fra louis er ikke godkendte og er kun til race og eller udstilling, så noget kunne måske tyde på at de er lidt åbne..? det ville dog være nemmere at bestille fra mcnøglen men deres er fra EMGO og der står ikke om de er godkendte eller ej..

Det er en Honda cb 250 rs - samme motor som på offroaderen honda xl 250 s smiley

• #4   13. apr 2012 Godkendelse - hvad skal du bruge den til? Så længe cyklen ikke larmer for meget, er der ingen, der spørger efter godkendelser i DK; i D er det en anden sag.

Feked leverer lige så hurtigt.

Alternativt led efter potter til en 125cc med ca samme karakteristik og den halve ydelse i HK. Find en sådan model eller fem og søg hos mgh-bikes.de - de har et kæmpeudvalg og en god søgefunktion. Men det bliver dyrere end to universalpotter smiley

• #5   13. apr 2012 Nej jeg skal ikke ha godkendte potter hehe smiley men det er det når der ikke står noget, ved man ikke om det er potter der er lavet som std. udskiftning ligesom sito der virker ret tamme.. Men mht. økonomien bliver jeg nødt til at vælge nogle potter til ca. de 1200 ialt desværre.. Så det bliver nok nogle universale nogle.. Men der er nu mange slags hos fekked til billige penge hvor indmaden kan tages ud så skulle nok tage og købe sådan nogle alligevel smiley

• #6   13. apr 2012 Ja, det ville jeg også gøre i dit sted.

• #7   13. apr 2012 Jeg fandt en perfekt en her :

http://www.feked.com/universal-reverse-cone-motorcycle-silencer-17-id-35-45mm.html

samme look og den rigtige længde, til en god pris og så kan den skilles ad smiley

Jeg siger mange tak for info!

• #8   13. apr 2012 Velbe', velbe' - husk at skrive om dine oplevelser med dem...

• #9   13. apr 2012 Will do.. Får snart oprettet cyklen og får taget nogle billeder af projektet og hvis muligt en lille film..

Kommentér på:
Fed potte til klassisk Honda

Annonce