1.069 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Morten S
Morten S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Tuning/Go lyd- gsxr 600 k7 Tuning/Go lyd- gsxr 600 k7

Hej alle
Jeg har købt mig en Suzuki gsxr 600 k7, men jeg ville gerne have den til at yde noget mere, samt give en rigtig fed lyd:)
Den er helt original og har også original udstødning på, jeg vil ikke have en kæmpe stor udstødning på!! Har kigget på en laser gp, men er det, det bedste? Som sagt gider jeg ikke noget kæmpe stort bare en rigtig fed lyd:)

Håber nogen vil hjælpe mig med hvad jeg skal købe for at få lyd og hk, og hvor det kan skaffes:)
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning/Go lyd- gsxr 600 k7
  • #1   6. maj 2012 Har en kammerat med en arrow potte på hans. Den lyder som en f1 bil når den ryger afsted smiley men hør lidt potter på youtube

• #2   6. maj 2012 Snakker du opboring , andre knaster , portning af topstykke eller slip- on , PC3 og kn filter. Når du snakker tuning

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    apr 2012

#3   6. maj 2012 Jeg snakker om den nemme løsning hvis man kan sige sådan:) en udstødning med noget skrig i ligende en Formel 1 bil og en nem tuning power commandor eller hvad kan man gøre, den skal ikke kneppes i motoren, men måtte gerne ude noget mere:)

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    apr 2012

#4   6. maj 2012 Yde:)

• #6   6. maj 2012 Kig på en M4 udstødning til gixeren smiley de er sku også fede og lyder godt når de får lidt at leve af..

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    apr 2012

#7   6. maj 2012 Jeg er mest til slip-ón og pc3 (power commandor)
    Mit spørgsmål er bare hvor meget det ca. Ville give min cykel og kaste det på den?

• #9   6. maj 2012 jeg er ikke sikker på jeg forstår hvorfor du lige har købt en 600èr når du allerede savner kræfter... for selv om du smider PC og slip on på får du ikke flere heste ud af det (læs under 3 HK).

hvorfor ikke ha købt en 750èr eller 1000èrn nu du var i gang? smiley

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    apr 2012

#10   6. maj 2012 Så en lækker udstødning en pc3 og en god mand til at stille alt ind 100 % så er det et godt skridt på vejen?:)

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    apr 2012

#11   6. maj 2012 Nicky-- jeg overvejede meget en 750 istedet, men blev fortalt af alle at en 600 var rigeligt og der ikke var meget forskel!! Men kunne jeg lave det om lige nu, havde jeg sku taget en 750 istedet:)

• #12   6. maj 2012 ja for et par år siden stod jeg i samme situation... og efter at ha prøvet dem bagge var der ingen tvivl... 750èrn trækker noget bedre.. og at den render lidt hurtiger er jo ikke vigtigt..

Jeg er så endt på den store gixxer nu og der er en verden til forskel:-)

• #13   6. maj 2012 jeg har lige købt en jardine gp1 potte til min 750er! den siger rigtig godt nu! nogle vil måske enda mene den larmer for meget! men helt perfekt til min smag!

tjek dette lydklip

http://www.youtube.com/watch?v=e5nyjYhtiBI

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    apr 2012

#14   6. maj 2012 Jaa vill gerne tro der var noget skub i den store:) men kan jeg få en rigtig god lyd og den kørt op til det yderste/bedste, så har jeg ho lidt at lege med denne sommer over, men så det jo bare lige hvad der er at gøre? Men det er jo nok en pc3 og en udstødning:) en mindre tandhjul ville vel også give en del?

• #15   6. maj 2012 udstødningen gir ofte ikke andet end lyd... og en PC er ikke nødvendig da du godt kan justere den ind i den orginale box... og hvis du så geare den 1 tand ned foran, så vi den også gerne lyfte snuden i 1 og 2. gear.. smiley

• Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    apr 2012

#16   6. maj 2012 Jeppe fm-- det lyder sku slet ikke dumt og et rigtig fedt design!! Må man spørger hvor du har købt den?

• #17   6. maj 2012 jeg har faktisk købt den af en privat bruger herinde:)

• #18   7. maj 2012 havde en micron potte på min mini gixxer lød super fedt fra 13-17000omdr/min.

• #19   7. maj 2012 Prøv at tjekke Two brothers exhaust på youtube, lyder satme godt. Kan købes på indysuperbike.com og i den lidt dyrer ende, så prøv at tjekke yoshimura trc, lyder og super godt. Kan købes samme sted. Tror også jardine potten kan købes derinde...

Kommentér på:
Tuning/Go lyd- gsxr 600 k7

Annonce