445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

tun udst til kawa` gpz 500S ? tun udst til kawa` gpz 500S ?

jeg har lige købt min MC og så ville jeg lige hører hva det ville give at sætte en tun/sports udst på min bike.. det skal lige sige den er droslet til lillekort.. men hva ville den hjælpe ud over lyd... kan i ikke komme med nogle link til nogle udst. til kawa gpz 500S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tun udst til kawa` gpz 500S ?
  • #1   13. jun 2006 ingen der kan hjælpe +

• #2   13. jun 2006 Hvis det er effekt du er ude efter kan det nok bedre betale sig at spare pengene og købe en større maskine. Men hvis du vil ha' bedre (og mere) lyd er der masser af udstødninger på markedet. Jeg havde en 2-i-1 Laser på min GPZ'er, og det lød dælme fedt smiley

• #3   13. jun 2006 Du akn få en Laser K2 men den vil ikke komme til at køre ordentlig. Vent til du får fjernet droslingen,smid et kn-filter i og få den dysset ordentlig ind. Det kan betale sig.

/
    Jesper

• #4   14. jun 2006 Tror det var omkring 2500,- fra ny.
    Det var nede ved ham her:

(link fjernet)

Du kan jo prøve at høre om han har flere hvis det har interesse.

• #5   14. jun 2006 Yes, både for- og mellemrør, beslag, skruer og alt hvad man ellers har brug for. Derudover var der sådan en "stopklods" med til at stoppe centralstøttebenet i at gå for langt op, da det jo bliver stoppet af det rør der går på tværs mellem rørene på den originale udstødning.
    Se billederne med systemet monteret på min profil, har den stadig oprettet.

• #6   15. jun 2006 Den lyder selvfølgelig ikke som en Ducati, men næsten smiley
    Jeg fik den ikke dyset ind efter udstødningen. Det siges jo godt nok at det er en go' idé, men jeg var flad på det tidspunkt og fik det ikke lige gjort senere smiley
    Men den kørte skam fint nok som den var.

Sarachu kender jeg kun af omtale, de skulle lyde ret fedt. Der er vist et par stykker her på galleriet der har dem, du kan jo prøve at høre om du kunne få tilsendt en lydprøve.

• #7   15. jun 2006 Mjaeh, personligt synes jeg at Sarachu ser lidt for fesne og "2-takts-knallert-agtige" ud. Men smag og behag kan som bekendt ikke diskuteres smiley
    Held og lykke med det.

• #8   16. jun 2006 Nope, der er skam fint plads. Der var bare et gevind der ikke var helt på toppen, og jeg kunne ikke lige ta' mig sammen til at ordne det smiley

Kommentér på:
tun udst til kawa` gpz 500S ?

Annonce