1.607 visninger
|
Oprettet:
sym 125 {{forumTopicSubject}}
hey i forumet, jeg har en makker der har købt en ny sym 125 symphony for et lille halvt år siden, og den er satme død, og ja jeg ved godt at det ALDRIG bliver nogen raket men min makker vejer vel 125 kg og det kræver jo det meste af en formiddag at få den lille scooter op på 80, så tænkte om der var nogen herinde der vidste hvilken motor sådan en sym kører med og hvor man evt kunne få et andet udstødning og variator eks til den så den rent faktisk kan slæbe ham? Håber der er nogen der kan hjælpe, jeg har googlet efter det på alle mulige måder men kan intet finde om den?
Hilsen martin
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.014
Han skal sælge, og købe noget lidt større, det er langt det bedste, Og på sigt også det billigste.
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
Brian det var lige hvad pengene kunne række til pga en langtids sygemelding og efterfølgende fyring fra jobbet, så det er den han nu engang har og han har ikke for godt råd til at skifte den ud, men tænkte at et udstødning til eks 6-800 kroner burde han have råd til og det giver som regel en væsentlig anden motorgang. Ellers må jegk hjælpe ham med et stykke et udstødning sammen fra en anden model, det kan sagtens lade sig gøre, jeg har både svejser og hvad der ellers skal bruges. Det var bare nemmere hvis man kunne få noget der passede på.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.666
Han kan sikker få nogen ruller med en anden vægt til at gøre optrækket bedre.
sym 125