{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

R6 2008 Akrapovic Slip On {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens,

Har besluttet mig for at sætte en akrapovic Slip On på min R6 for at få lidt mere lyd. I den forbindelse har jeg et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med så jeg kan skynde mig at få bestilt og komme igang med at montere smiley

1. Har fundet den slip on akrapovic jeg vil have på Ebay (Carbon), men når jeg tjekker produktnummeret på Akrapovics egen hjemmeside så har de to. Se http://www.akrapovic.com/en/Motorcycle/Products/Pages/ProductList.aspx?BrandId=a81d7ef6-f3ec-459c-9611-0874b0d816ff&ModelId=0d068e84-2eca-483c-b7ea-dca4dfa93c84&DisplayName=Yamaha

Udstødningerne ser ens ud men der står at den ene er EC approved og hvad jeg kan læse mig frem til så står der det betyder den er godkendt til brug på alm. vej. Nu er spørgsmålet så om den så har mindre lyd en den der ikke er EC godkendt? På Ebay kan jeg kunne finde de modeller der er EC godkendte. På Deres hjemmeside står der også at DB nivauet er 98 både før og efter.....hm. Får jeg så ikke mere lyd alligevel?

Sidste spørgsmål er om jeg forringer min effekt når jeg fjerner den Ex cup ventil der sidder på den originale?

Håber i kan hjælpe så jeg kan få bestilt smiley

Takker.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6 2008 Akrapovic Slip On
Kommentér på:
R6 2008 Akrapovic Slip On

Annonce