1.567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

søren p
søren p
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 23

zxr 750 med zx9r zxr 750 med zx9r

Hej
jeg er ved at ombygge min zxr 750 j med en zx9r b motor og har brug for lidt hjælp

jeg har lidt problemer med hensyn til luftfilterkasse er der nogle der har lavet sådan en ombygning. Hvilken filterkasse har i brugt.
min problem er at zx9r kassen passer slet ikke og min zxr750 j kasse er lidt for høj og tror heller ikke den flower nok luft til zx9r motor.
hilsen søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zxr 750 med zx9r
  • søren p
    søren p Tilmeldt:
    apr 2009

#2   9. aug 2013 jeg har læst en del på det link, men syntes bare ikke jeg kan få plads til luftfilterkassen. men tak for det:)

• #3   9. aug 2013 Men kammerat lavede samme swap i 90'erne og endte med selv at støbe en ny kasse i glasfiber...

• #4   9. aug 2013 Tag den kasse der passer bedst, modificer så den til den passer. Er klart det nemmeste, du kan forme plastik med en varme pistol og diverse pinde til at forme/trykke også trykluft på til sidst for at køle det af.

• #5   9. aug 2013 Da jeg lavede skiftet på min, beholdte jeg karburatorerne fra 750'eren og så var problemet løst. Det koster vistnok et par heste på toppen men den skulle gå bedre i mellemområdet, jeg kunne ikke mærke forskel i hvert fald.

• #6   9. aug 2013 Jeg lavet sådan en ombygning.. Du skal bruge karb og luftfilter fra 750..

• #7   9. aug 2013 Jeg har en luftfilter kasse fra rr modellen i min annonce. Den kan du bruge.
    Ellers få den kørt ind med 4 åbne kn filter. Det spiller også.

• søren p
    søren p Tilmeldt:
    apr 2009

#8   9. aug 2013 fik tilpasset min zxr750 luftfilterkasse så den passer på og den køre dejligt, men tror jeg skal have kørt den ind. mellem 5-7000rpm tøver den lidt med effekten, ved ikke helt hvordan jeg skal forklar det.
    køre med zx9r karb, den har nogle flere hk end min gamle zxr750 motor.
    men tak for hjælpen her inde:) glæder mig til at få justeret den helt ind osv.

søren a har du nogle billeder af den kasse, syntes ikke jeg kunne finde den under din profil

• #9   10. aug 2013 Kaan heller ikke finde dem smiley
    Får lige skudt nogen i morgen.

• søren p
    søren p Tilmeldt:
    apr 2009

#11   19. aug 2013 Michael b hvor købte du dem henne

• søren p
    søren p Tilmeldt:
    apr 2009

#13   20. aug 2013 vil du evt sende pris i en pb