849 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Powercomander TL1000R Erfaringer ??? Powercomander TL1000R Erfaringer ???
Hey til alle jer med sådan en maskine har i været glad for at smide sådan en powerc på med custom map på jeres og hva er jeres kommentar til det, og hvem har styr på at lave det for tiden og hva har i givet for sådan en omgang ???
0 synes godt om
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
Jeg vil, uden nogensinde at have prøvet en TL1000, sige at du roligt kan smide pengene efter en PC + custom-map.
Jeg har selv prøvet (og selv haft) SV1000 m/u. PC. Og der var en VERDEN til forskel. Og da motoren på en SV jo stammer fra en TL, kunne jeg ikke forestille mig den meget anderledes?
Men som Jan B rigtigt siger, har de også ry for at kunne bruge en ny konventionel bagdæmper i stedet for rotation-dæmperen samt lidt nye fjedre og olie for.
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 56
Emil: ja når du mener verden til forskel så er det bla at den er MEGET MERE vågen når man tænker på at røre gassen ik ???? hvor min er sådan lidt halv sløv nogen gange inden den vågner og går amok hehe nye fjedre og oil foran ??? hva for nogen skal man skifte til så ???
feb 2009
http://www.ebay.co.uk/itm/98-02-Suzuki-TL1000R-Ohlins-46PRC-Shock-Absorber-REAR-/310674944595?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4855ab7253
http://www.ebay.co.uk/itm/98-01-Suzuki-TL1000R-TL-1000-R-Ohlins-Steering-Damper-/271253885572?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f27fdd284
Er det de ting man skal købe hvis man vil ha noget som virker eller ??? hva med mærket Biturbo laver de ikke os eller er det noget skidt ???
Og ved du hvad Powermite det er ?????????? kan se en her på mcg at det bedste er at strippe den for vægt,,og man skulle kunne hente små 4 kg på det der powermite, her er hans liste
Dymag ruller: - 6,2 kg
DID kædekit: - 2,7 kg
Powermite: - 3,8 kg
Akrapovic: - 7,8 kg
Öhlins bagdæmper: - 3 kg
Fodhviler bla bla: - 2 kg
Diverse carbon: - 2 kg
Total vægttab = 27,5 kg
maj 2006
De mekaniker har ikke ret! Netop på gaden, som er ujævn og dårlig, er det vigtigt at din affjedring duer.
Til din, ville jeg ringer til Michael Gravesen, som står for HyperPro i Danmark. Få en ny bagdæmper bag, nye fjedre og olie i forgaffelen.
Om du har brug for styrdæmper ved jeg ikke. - Men eftersom du selv spørger, vil jeg gætte på du vil få mere ud af at få en god bagdæmper, og få affjedringen sat rigtigt op.
Ps.
Michael Gravesen Tlf. 30559679
feb 2009
feb 2009
Kan det mærkes kun ved at skifte til en anden fjeder bag på ?? hva har du skiftet til ??
maj 2006
Okay. Det er også Mr.Dyno jeg bruger/brugte
- Og jeg synes hver gang man kommer derfra med en mærkbar forskel. Men især på V2-motorer
Ang. Affjedring, må jeg indrømme at jeg ikke ved nok om TL'eren til rigtigt at gøre mig klog på den. Men er det ikke noget med at de har en anden type bagdæmper en "alm." Type? Rotationsdæmper? - Mener bare at huske at mange skifter hele dæmperen ud med en "alm." Type i stedet. ?
- Måske jeg husker forkert.
Uanset hvad, har Michael den rigtige løsning til dit behov, og en god pris.
Jeg bliver overrasket over hans viden og service hver gang jeg snakker med ham.
Powercomander TL1000R Erfaringer ???