1.232 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Atv tuning / motorskift Atv tuning / motorskift

Har fået mig en indregistreret kina Atv i en bytte handel.
Men den skulle kun have 11.8kw (16hk) og det går jo ikke.
Hvad motor kunne man bruge til at få mere skub i sådan en bandit, noget 2cyl mc eller ?

Det en Xgjao 250 (229cm3) 1cyl luftkølet, med def 3 gear der sidder på nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Atv tuning / motorskift
  • #1   10. dec 2013 Forstår jeg dig rigtig i at du gerne vil have en mindre motor i?
    Husk at en ATV er indrigisteret som bil og der ved er det bil kørekort regler der gælder.

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #2   10. dec 2013 Forstår heller ikke, hvad det er du vil. Større eller mindre motor ?
    Du må have 22hk på en gade ATV whatsoever. Men må godt drosle til 22hk.

• #3   10. dec 2013 Nej nej aldrig gå ned i effekt, så en større motor ja tak.
    Det giver jo mere overskud, og en mere afslappet og sikker køre stil.

• #4   10. dec 2013 Nej ......mere fart på asfalt med de dimensioner en atv har er katastrofalt , og pisse ulovligt smiley og lur mig om ikke din kinøjser er med stiv bagaksel ?? Så er der slet ingen køreegenskaber på hård grund.
    Byt den væk til en der er god i terrænet smiley det er der de høre hjemme,og der det er sjovt smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #5   10. dec 2013 Eller minimum et diff, bagude.

• #6   11. dec 2013 #4 Er ikke enig, fun factoren på en gade atv er over al forventnig, har haft superbikes, (900RR) og er man til sjov og ballade, kan en Atv varmt anbefales smiley

• #7   11. dec 2013 Jeg søger bare en større motor der ikke skal pines for at følge trafikken, der er bare 100 gange mere behageligt at køre med.

I køre jo heller ikke selv rundt på 125ccm cykler, som skulle være rigeligt til 80kmt smiley

• #9   11. dec 2013 og en anden ting er den er type godkendt til den motor i det stel. og faktisk må man ikke ændre nået som helst på en atv, da den er typegodkendt som den er fra fabrik.'
    og skal ikke forståes at jeg leger betjent smiley , for jo mere power sjovere er det, men ville hellere købe en brugt hyosung 450 den er bestemt ok til pengene og frisk nok. jeg har selv haft en yamaha 700 med og uden turbo og de koster alt for mange penge i forehold

• #10   11. dec 2013 og jeg har aldrig haft problemer med stiv bagaksel på gaden..... og iøvrigt er den rigtig sjov med stiv bagaksel når det er vådt eller på grus

• #11   12. dec 2013 Nu er der vel ingen af jer der køre med ændret udstødning, andre blinklyd, aldrig kørt over 80kmt, for det må man altså ikke, fy fy smiley
    Jeg bestemmer selv hvad vil og ikke vil, og tager konsekvenserne og hyler ikke over det. så spar mig for det tøse snak og lad folk svare som rent faktisk, har et fornuftigt svar på min forespørgsel.

• #12   12. dec 2013 Hvor mange hk vil du have ??
    Køb en motor med de ønskede kræfter og knald den i.... Mere besværgeligt er det ikke. Om det bliver en stor en stamper, eller en pumpet r4 så skal der trylles lidt med en vinkelsliber og en svejser, men fuck det, det er mange sjove timer i værkstedet smiley

• #13   13. dec 2013 Er en Suzuki gs 500 motor mon fysisk for stor ?
    Har hørt det skulle være en rigtig stabil motor, så der må da stå nogle stykker der ude til billige penge.

Fandt godt nok en amerikansk side med tuning til kina motore, men de gearkasser er jo svage af H til, så gider ikke rigtig bruge penge på noget man ved der ikke han holde.

• #14   13. dec 2013 Det er IKKE kun gear kassen der er svag, Og det vil du sande når du får proppet lidt flere hypper i rammen. Alt bliver flået fra hinanden smiley

Næsten alle motorer er fysisk for store til at være der uden modifikationer, så belav dig på at modificerer, sidder dine hænder rigtigt er det ikke en voldsom opgave at få det banket sammen.

Mvh Brian

• #15   13. dec 2013 Hvad med den motor, kunne den ikke være fin til projektet ?
    Ja rammen skal også forstærkes en del steder, var nu også planen selv med org motor.

• #16   13. dec 2013 En gs 500 er fin.

Det er meget vigtigt at få et andet bagtøj....

Kommentér på:
Atv tuning / motorskift

Annonce