dyseskift. Jinlun 250-5 {{forumTopicSubject}}
har læst mig frem til at man burde tage og skifte dyse i disse kineser for at opnå bedre motorgang og mere motorkraft.
men kan se alle lifan 250ér kører std med #100, hvor de så dyser op på #115..
men på min Jinlun 250'er sidder der en #88er monteret. så tænkte jeg at dyse op til #100
men snakkede med en Mc forhandler "bjarnes mc i gråsten"
han siger der forskel på hvilken fabrikant man køber fra. fordi f.eks hvis de handles i Thansen er det ikk altid at tallene passer med boring fra den org dyse boring..
f.eks #88 org dyse har en 0.88mm boring. hvor du så køber en Uorg dyse #100. hvor den faktisk næsten har samme boring 0.88 som den Uorg.
nogen der har kendskab til dette ?
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Annoncer: 9 Emner: 64 Svar: 3.005
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 206
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Annoncer: 9 Emner: 64 Svar: 3.005
En 0.88 er kan give X liter pr min.. Men dyser kan udformes så en mindre faktis giver mer.
DynoJet´s dyser svare til Minunis 5 nummere støre (Selv om begge dyser her sammen nummer)
Så derfor køb altid sammen mærke / model / type
dyseskift. Jinlun 250-5