1.425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Vhm Topstykke Vhm Topstykke

Hej MCG hvad for et topstykke er bedst, til min honda cr 125r, der sider pro circuit for rør og pro circuit 304r shorty potte på, std membran, og skal køre " supermoto " det vil sige skal køre på de verse gokart baner her i jylland smiley går efter optræk, så hvad for en indsats skal jeg vælge,

Code INSERT AE32058

Volume (cc) Stempel Højde Squish

C 00-02 10.60 -0.55 1.00
E 00-02 10.80 -0.55 1.00
F 00-02 11.00 -0.55 1.00

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vhm Topstykke
  • #1   6. jan 2015 E eller F smiley

• #2   6. jan 2015 nemmeste og billigste er vel at skifte bundpakning på din cylinderhøjde for at ændre squishmålet som på 95% af alle andre fabrikater

bliver din kompression for høj koster det ikke bare plejlstang men cylinderens topend behandling bankes i smadder af tændingsbanken - du skal nok overveje om det er optræk , moment du sigter efter eller tophastighed du går efter ... gearing kan klare en del af vejen - ville gå efter et fornuftigt standard setup uden at pille for meget materiale af rundt om ,- membranerne ville jeg dog konsekvent udskifte bladene på hvis der endnu sidder standard i din motor , din tænding kan med garanti også stilles en anelse tilbage for at rykke lidt mere power ud ved høje omdr. - brug altid en god crossolie og brug eventuelt en oktanboost for at undgå tændingsfejl som kan koste dig ret dyrt
    Husk igen at banerne er ret små og omgearing næsten med garanti bliver nødvendigt alligevel fra bane til bane med den forholdsvist lille motor og det område den arbejder bedst i

• #3   6. jan 2015 Hvis du skal køre supermotard på den, går den ind under den store klasse, dvs alle andre cykler er faktisk over 250 cc. Så uanset hvad du laver ved den, så ville den mange hk. Så begynde at komme en masse dyre stumper i den, ville næsten være spild af penge.

Men ellers som du har på nu, en god udstødning, evt en V-force membran, så er du ok kørende.

Kan anbefale en god stor tomgangsdyse og 3% olie i benzinen

• #4   6. jan 2015 Skal ikke køre ægte supermoto, men til de verse scooter træf hvor det max et 150cc så den er fin til det formål smiley

• #5   6. jan 2015 Der kommer du til at køre sammen med de store supermotarder, da det er maxi cykel.
    150 cc er for 4 takter, en 125 er alt for hurtig til at kunne kører sammen med scootere

Nu ved jeg ikke hvor hurtig du kører, men hvis tempoet passer med hurtige scootere og minimotarder, så burde der ikke være et problem i at køre med i den klasse smiley

• #6   6. jan 2015 hehe kommer til at køre stærkt smiley er helt tryg på min honda smiley så skal vise alle dem som sage min honda var et dumt valg smiley

• #7   6. jan 2015 Vil godt give en øl hvis du kan køre fra mig i Thy, så tager jeg min KTM 85SX

• #8   6. jan 2015 Hehe sikker på det, du ved ikke hvad der ellers bliver gjordt ved min honda smiley

• #9   7. jan 2015 Jae, tror godt jeg tør sætte det på højkant. Uanset hvor meget du tuner den 125 cc motor, så tvivler jeg på den bliver hurtigere end en 450 cc

• #10   7. jan 2015 den bliver så vild, når jeg er færdig med den, så den bliver en raket!

• #11   7. jan 2015 luer lige her så med den her tunet honda cr 125r

www.youtube.com/watch?v=osDzukUnpaU

• #12   7. jan 2015 Af hvad jeg kan se, så hvergang det går ligeud, så er den ikke ovenlegen overfor de 4 takter. Men vi ser til sommer, nu er det 90% af det at køre hurtigt, ham som sidder på cyklen.

• #13   7. jan 2015 nej helt enig, hovede sagen er at jeg er glad for min honda, og jeg er nu rimelig lige glad hvad andre sige og mener om den sag, mine penge mit valg, gider ikke at høre på balh blah du skulle ha købt dit eller dat. du ser sku ikke mig prøve at fortælle andre hvad de skal købe af maskine eller dele, eller belære nogle om noget som helst, kun gode råd og folk må sku selv om det følger dem eller ej!

• #14   7. jan 2015 Men godt du har valgt en 2 takter, har selv lige købt en stor cykel som er 2 takter til den kommende sæson.
    Men som sagt, kan anbefale en stor tomgangsdyse, så ikke den river stemplet, idet du motorbremser ind i svingene, og lidt ekstra olie i benzinen skader heller ikke

• #15   7. jan 2015 2 Takter holder hele vejen ned til banken, billig at holde liv i, og der er ikke mange som køre på dem mere vilket er en skam smiley nu har jeg købt noget Motul 800 Off road 2T, som er ester olie, altså ægte syntetisk, og ikke mineralsk olie med tilføjet syntetisk eneskaber, Motul forskriver 2% men har tænkt mig at gå op i 2,5% og der sidder en 180 hovededyss i og en 65 tomgangsdysse. og nålen er en 1468, og sæt i 3 hak fra oven af

Kommentér på:
Vhm Topstykke

Annonce