{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

søger TÜV yoshimura Suzuki {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder søger jeg en kopi af en TÜV godkendelse af en Yoshimura udstødning. Gerne til en suzuki og selvfølgelig helst til en GSX1400, men det er absolut ikke et afgørende punkt for en kreativ løsning.

Problemet er at den yoshimura cyklon udstødning jeg har monteret på min GSX1400 "kun" er JMCA godkendt og ikke E-mærket. Cyklen er typegodkendt til et støjniveau på 91 dB og JMCA godkendelsen siger 93 dB, så det burde være ok.

Selv om JMCA og Euro godkendelserne sikkert er meget ens, hjælper det ikke alverden, hvis man bliver stoppet af en små emsig betjent i tyskland.... Det er ikke muligt at montere dB-killer i udstødningen, da afgangen allerede er meget lille i diameteren - ca 20 mm. Derfor ville en fremvisning af den er skrevet i de danske papirer med 93 dB, måske kunne berolige betjenten en smule.

Mht til at banke et E-mærke i udstødningen er det nok den mindste opgave, men det er også en mulighed.

Og ja jeg ved godt det tangerer til dokumentfalsk og alt mulig andet, så moralprædikener og andet i den retning behøver du ikke spamme tråden med smiley

ps jeg modtager gerne henvendelser via PM, hvis det er at foretrække.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger TÜV yoshimura Suzuki
Kommentér på:
søger TÜV yoshimura Suzuki

Annonce