{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.554 visninger | Oprettet:

Barracuda udstødning? {{forumTopicSubject}}

Hey, ville bare høre om der var nogle af jer
der har, any what so ever, erfaring eller
mening om en udstødning af mærket "Barracuda"?!
Var lige på Ebay.de for at kigge efter en 4i1 udstødning
til min zzr, og det eneste der rigtig kom frem, var sådan en Bara-fætter...? Er den ok, eller...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barracuda udstødning?
  • #1   9. sep 2006 kiggede også lidt på den, der er både dyno tests og andet godt på deres hjemmeside, men det siger jo ikke noget om samle kvaliteten!
    www.womonlinestore.de


  • #2   9. sep 2006 nej præcis!
    Men det ser ellers meget prof ud... Men tja, det
    er sgu ingen garanti for at det duer! smiley


  • #3   9. sep 2006 og med prof, der mener jeg selvfølgelig de
    halvnøgne kvinder der danser rundt med
    potterne... heh


  • #4   9. sep 2006 Hej Christian B.

    Jeg har købte en barracuda udstødning på ebay (2005) jeg må sige at jeg har været rigtig tilfreds med min. Den har en super lækker dyb lyd og er efter min bedømmelse af god kvalitet. Jeg har ikke fået lagt nye billeder af min gamle Honda CB900 ind i galleriet hvor udstødningen er på, men det skyldes kun at mit digitalkamera ikke længere lever... smiley
    - cyklen tager sig nemlig den dag idag meget bedre ud med Barracuda udstødningen på.

    En af mine gode bekendte her fra gallerier - Kenneth (Søborg) har også for nyligt anskaffet sig omtalte udstødning og har netop i denne uge monteret den. Og det eneste negative jeg har hørt i denne anledning har været at db-killeren har været svær at få rykket ud smiley

    firmaet var forresten meget pålideligt og jeg har modtaget et godt produkt fra dem!

    held og lykke med projektet


Kommentér på:
Barracuda udstødning?

Annonce