809 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Slip on Slip on
Hejsa
Vil lige høre om der er nogen der har erfaring med at blive stoppet med slip on som selvfølglig varmer for meget?
mvh
Jan
0 synes godt om
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 75
Glemte jeg lige og skrive før.
mar 2004
Følger: 8 Følgere: 50 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 83
Hvis det er af din interesse, er der et tysk firma der laver udstødninger med en lille elektrisk anordning der kan justere for åbningen på din potte. Du kan således lige "skrue" ned for lyden når det bliver nødvendigt.
Jeg kan ikke huske firmaets navn, men kan finde det hvis du vil have det. Jeg kan heller ikke huske hvor mange forskellige mc'er de laves til. De kan dog fås til Buell og HD og..... ja der er nogle flere men hvilken?
Iøvrigt er der nogle der snakker om automatiske nummerplade "vipper" - var det noget?
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 75
Hm, lyder jo som en dejlig sag.. du må da gerne lige se efter hvad sådan en noise killer koster.
mvh
Jan
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
Hvad mener du med det du skriver om nummerplade vipperen?? Er det noget du kan skaffe??
Vh Rune
mar 2004
Følger: 8 Følgere: 50 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 83
Jeg har fundet ham der laver de der noise killer udstødninger. prøv www.hsaexhaust.de - Jeg ved at det ikke er alle typer der er med på hjemmesiden, så du er nok nød til at snakke med ham om en udstødning til din MC. - Og glem ikke at fortælle at den jo ikke behøver Tüv.
(Det siges at disse HSA udstødninger er det bedste der fås til sådan en som min (Buell))
Til Rune:
Der er et par gutter i nabolaget der har snakket om at få monteret sådanne en fætter med en lille aktuator, så det er muligt at vippe nummerpladen op imens at du kører, bare ved at trykke på en knap på styret.
Var det noget????
(hvis der ikke er nogen herinde der allerede har lavet en, kunne vi jo arbejde lidt på en prototype)
RS
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
apr 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 11
Sig endeligt til hvis der kommer mere info herom.
Jeg kan desværre ikke hjælpe jer, men vil da gerne høre mere herom. Den tjener sikkert hurtigt sig selv hjem.. hehe
Slip on