Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slip on
  • #1   4. apr 2004 Som også er blevet snuppet i en kontrol. smiley
    Glemte jeg lige og skrive før.

• #2   4. apr 2004 Hej Jan.
    Hvis det er af din interesse, er der et tysk firma der laver udstødninger med en lille elektrisk anordning der kan justere for åbningen på din potte. Du kan således lige "skrue" ned for lyden når det bliver nødvendigt.
    Jeg kan ikke huske firmaets navn, men kan finde det hvis du vil have det. Jeg kan heller ikke huske hvor mange forskellige mc'er de laves til. De kan dog fås til Buell og HD og..... ja der er nogle flere men hvilken?
    Iøvrigt er der nogle der snakker om automatiske nummerplade "vipper" - var det noget?

• #3   5. apr 2004 Hej R S
    Hm, lyder jo som en dejlig sag.. du må da gerne lige se efter hvad sådan en noise killer koster. smiley

mvh

Jan

• #4   5. apr 2004 Hej R S!!
    Hvad mener du med det du skriver om nummerplade vipperen?? Er det noget du kan skaffe??

Vh Rune

• #5   6. apr 2004 Hej Jan.
    Jeg har fundet ham der laver de der noise killer udstødninger. prøv www.hsaexhaust.de - Jeg ved at det ikke er alle typer der er med på hjemmesiden, så du er nok nød til at snakke med ham om en udstødning til din MC. - Og glem ikke at fortælle at den jo ikke behøver Tüv.
    (Det siges at disse HSA udstødninger er det bedste der fås til sådan en som min (Buell))

Til Rune:
    Der er et par gutter i nabolaget der har snakket om at få monteret sådanne en fætter med en lille aktuator, så det er muligt at vippe nummerpladen op imens at du kører, bare ved at trykke på en knap på styret.
    Var det noget????
    (hvis der ikke er nogen herinde der allerede har lavet en, kunne vi jo arbejde lidt på en prototype)
    RS

• #6   6. apr 2004 Altså der er en herinde der har en, han hedder Rasmus og kører på en grøn kawasaki zx6r, men den sad på da han købte den!! men hvis i finder ud af mere må du meget gerne sige til, for jeg kan nok ikke selv lave den slags... smiley

• #7   4. jun 2004 vipperen... JA TAK...

Sig endeligt til hvis der kommer mere info herom.
    Jeg kan desværre ikke hjælpe jer, men vil da gerne høre mere herom. Den tjener sikkert hurtigt sig selv hjem.. hehe

Kommentér på:
Slip on

Annonce