{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercommander justerings forklaring ?
  • #1   16. sep 2006 Læs lige min profil (TL1000S), der står en del om det

7 er +7% mere benzin på i netop det felt
    -5 er -5% benzin i netop det felt

En celle er ved et fast rpm tal og et fast spjældhus åbning.

En powercommander muliggør et helt nyt map til cyklen! men der adderes til det oprindelige map fra CDI´en!

• #2   16. sep 2006 Du kan også læse her:
    http://www.mpsracing.com/products/Dynojet/pc01a.htm

• #3   16. sep 2006 Det giver smidighed og gasrespons.
    Ikke altid en powercommaner giver mere power!

Du kan hente maps på nettet, der passer til slipons og komplette systemer. Men laver du større modifikationer som på min mille og TL så skal der laves et custom map!
    Lad være med selv at fylde felterne op, da du risikerer en smadret motor smiley
    smiley

• #4   16. sep 2006 er du skiftet fra en fireblade 900 til en zx636????
    Hvordan føles skiftet? Du må da savne noget power (moment)?

• #5   16. sep 2006 Hej Sebastian
    Tusinde tak for dine svar, Det var lige det jeg søgte.

Ja, Jeg er skiftet fra bladen til en zx636, Og tro mig jeg savner moment, men det kan ikke opveje at kawaen er så meget nemmere for mig at håndtere for en lille lort som mig ;O)

Kender du noget til det lille ekstra program man kan hente det er noget med noget Fuel adjustment eller noget, Nogen erfaringer med dette ?

Jeg kan så forstå at man skal ikke sidde og selv rode for meget rundt i de tabeller, Jeg skulle nettop til at spørge om man kunne ødlægge motoren ved at rode rundt i tallene.

-Jesper

• #6   16. sep 2006 Jeg har heller ikke lige fattet det med de 3 knapper der sidder på den. (obs. Jeg har læst manualen, syntes bare ikke at den er fyldestgørende).

-Jesper

• #7   16. sep 2006 hvis du går på deres hjemmeside Powercomander kan du så ikke downloade et map til din model med dine udstødninger etc...
    de tre knapper er vist noget med +/-5% fuel i de forskellige områder afhængigt af model af commander

• #8   16. sep 2006 lige et link til powercommanders side (link fjernet)
    aner ikke hvad din model hedder...

• #9   16. sep 2006 Hej B-2

Jeg har fundet en map der passer til mit udstyr, jeg ville bare godt vide noget mere om selve powercommanderen og dens funktioner, hvad man skal gøre og hvad man ikke skal gøre osv.

• #10   16. sep 2006 ikke noget selv ville jeg nok fraråde, men det er jo selvfølgelig min holdning....
    Jeg ved at dr dyno i haslev vel justere for et par tusser eller tre....også virker det!

• #11   16. sep 2006 jeg kan godt forstå at jeg får mest ud at og få den justeret ude i byen, men mit problem er at jeg vil gerne kende teknikken og funktionerne, hvis du forstår hvad jeg mener.

-Jesper

• #12   16. sep 2006 klart men kan du ikke finde det på deres hjemmeside..?

• #13   16. sep 2006 Hej Per
    Takker for dit svar.
    Jeg kan forstå at jeg så trygt kan kører med det map der passer til mit udstyr som jeg har downloadet via powercommander.com's hjemmeside, Indtil jeg sender den til DOT-E til en justering ?

-Jesper

• #14   16. sep 2006 Det kan jeg godt se fornuften i ;O)

Er der så nogen der kan sige mig hvad jeg skal bruge de 3 knapper til der sidder på den ? (det er en PCusb3)

er de til hvis jeg står og skal ud og kører langsomt så trykker jeg på low eller trykker på high hvis jeg skal kører ræs ?

-Jesper

• #15   16. sep 2006 okay.
    Jeg håbede måske på at de havede lavet det noget lign. det jeg beskrev ovenfor.
    Så hvis man trykkede på low så sparede man på benzinen men fik ikke så meget effekt. og på high så var der ingen benzin besparelse bare fuld skrue. og mid skulle være en mellem ting.
    og man så via sin Computer kunne lægge forskellige maps ind på de knapper.

men det kommer jo nok en dag ;O)

Jeg takker jer alle for jeres svar.

-Jesper

Kommentér på:
Powercommander justerings forklaring ?

Annonce