980 visninger
|
Oprettet:
lifan 250cc big bore {{forumTopicSubject}}
Hej mc galleri
Jeg har en kammerat hvis udsagn lyder på at man sagtens kan opgradere til 450cc på hans lifan uden at krumtap, lejer osv.. Ville tage skade, det ville jeg jo mene at man ikke kan da det er en forøgelse på 204cc som er 82.926% det ville jeg jo ikke mene at de billige kineser lejer ville ku holde til, der ud over er der ikke nogen som sælger cylindre over 278cc, så selv hvis 450cc fysisk kunne passe i blokken tror jeg ikke på at hverken plejl, krumtap, lejer osv.. Ville kunne holde...
Hvad mener i?
apr 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.248
Men hvorfor...
Man smider jo heller ikke turbo på i Aygo..:-)
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.157
En Suzuki GS 450 er vist både billigere og sjovere .
KIM
jun 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 21
Haha ja en tur på motorvejen ku være en god idé, sørger for at have kameraet klar hvis han vil have kittet
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.019
Det vil betyde at den 1 cyl 250 skal gå fra ø72 til ø97..
v2 250 skal gå fra ø49 til ø70
Og parallel twin skal hoppe imponerende 21mm fra ø53 til ø74 i et krumtaphus hvor der ligger en krumtap med en slaglængde på 53mm
Tror sgu det er en røver
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.476
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.157
KIM
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.157
Nytter ikke noget , klokken er over 20;00.....og de ER lagt i seng på SG .
jun 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 21
lifan 250cc big bore