{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

lifan 250cc big bore {{forumTopicSubject}}

Hej mc galleri

Jeg har en kammerat hvis udsagn lyder på at man sagtens kan opgradere til 450cc på hans lifan uden at krumtap, lejer osv.. Ville tage skade, det ville jeg jo mene at man ikke kan da det er en forøgelse på 204cc som er 82.926% det ville jeg jo ikke mene at de billige kineser lejer ville ku holde til, der ud over er der ikke nogen som sælger cylindre over 278cc, så selv hvis 450cc fysisk kunne passe i blokken tror jeg ikke på at hverken plejl, krumtap, lejer osv.. Ville kunne holde...

Hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 500 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lifan 250cc big bore
  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #1   18. maj 2015 Foreslå ham, at du køber kittet til ham, så installerer han det på hans Lifan og tager en tur på motorvejen. Film det smiley

• #2   18. maj 2015 Udover det lyder urealistisk at den kan opgraderes så meget...

Men hvorfor...

Man smider jo heller ikke turbo på i Aygo..:-)

• #3   18. maj 2015 Vist smartere at købe en 450 cc cykel i stedet ? Kører selv Lifan 250 , og ville ikke give mig i kast med sådan en ide . Tror sgu ikke den ville køre så længe .
    En Suzuki GS 450 er vist både billigere og sjovere .
    KIM

• #4   18. maj 2015 Jeg ville også helt klart foretrække en der er født med 450cc istedet, jeg syntes også at det lyder meget urealistisk men det kan da være at der er en derude der kan overbevise mig modsat...

Haha ja en tur på motorvejen ku være en god idé, sørger for at have kameraet klar hvis han vil have kittet smiley

• #5   18. maj 2015 Uden at ændre slaglængde ( skifte krumtap) så skal hele forøgelsen foregå ved større stempel diameter
    Det vil betyde at den 1 cyl 250 skal gå fra ø72 til ø97..
    v2 250 skal gå fra ø49 til ø70
    Og parallel twin skal hoppe imponerende 21mm fra ø53 til ø74 i et krumtaphus hvor der ligger en krumtap med en slaglængde på 53mm smiley smiley smiley

Tror sgu det er en røver smiley

• #6   18. maj 2015 Gå hellere tilbage til scootergalleriet med sådan noget bavl. smiley

• #7   18. maj 2015 Som en klog mand engang sagde ; Speed is a question of Money .....How fast do YOU wanna go...???
    KIM

• #8   18. maj 2015 Karsten T ;
    Nytter ikke noget , klokken er over 20;00.....og de ER lagt i seng på SG .

• #9   18. maj 2015 de kom i seng på sg for 2 timer siden, jeg vil give dig ret @Brian s 21mm. Er ret imponerende, efter sigende skulle der være uden skifte krumtap, plejl, osv... Det er så også der hvor min fornuft banker mig i nakken og siger: hallo! Det kan ikke lade sig gøre

Kommentér på:
lifan 250cc big bore

Annonce