{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.819 visninger | Oprettet:

Udstødning Honda CBR 900RR {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder for tiden og kigger lidt på ny udstødning til min Honda cbr 900. (se profil) Det jeg kigger efter skal være et komplet udstødning og gerne i titanium.
Jeg har kigget lidt på Udstødning af mærket Arata men jeg kan ikke finde et udstødning til min maskine på deres hjemme side. er der nogen der ved om de spacial laver det til andre maskiner end dem der er på deres hjemme side???
Grunden til jeg har kigget på dette udstødning er at jeg er simpelthen bare er for vild med det stor hul som de bruger til afgang på deres potte. Det ser da for fedt ud.
Hvis der evt. er nogen som kender udstødnings fabrikanter der laver andet godt, så vil jeg meget gerne hører om det.
Mvh

Claus J. Hansen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning Honda CBR 900RR
  • #1   17. dec 2006 Har lige smidt et komplet Race Akrapovic i titanium på min .. Den lyder simpelthen for godt!! .. der er ikke direkte udblæsning med et kæmpe hul .. men den har en dejlig dyb sprød og lækker lyd!

    Det er værd at overveje!


  • #2   17. dec 2006 Michael [Slagelse] E
    Er det komplet med forrør eller er det kun en titanium bag potte.
    Hvad var prisen på det?


  • #3   17. dec 2006 Jeg har også kigger på komplette anlæg fra Akrapovic, men kan bare ikke finde ud af hvad deres forrør er lavet i? Rustfri stål eller titanium??


  • #6   17. dec 2006 Du kan få begge dele .. min rør er ikke titanium.
    Kig på www.holtugmc.dk der har de helt sortimentet!



  • #7   17. dec 2006 Michael [Slagelse] E
    hvordan var det at monterer?
    skal man ha køler osv demonteret inden man kan komme til at demontere forrørene?


  • #8   17. dec 2006 Claus, lad mig sige det sådan her: Jeg kunne finde ud af det alene .. og så kan DU også!!
    Du skal ikke have køleren af, men det er en god ide at skrue den nederste skrue af så den er fleksibel.
    der er ikke meget plads at arbejde med, men det lader sig SAGTENS gøre ..

    Jeg roder normalt alrig med min motorcykel!


  • #9   17. dec 2006 Michael. Det lyder godt. Jeg har før prøvet at skifte udstødning hvor man skulle demontere hele køler, blæser og alt muligt andet lort for at kunne komme til forrørene.
    Men en nu må jeg se hvad det bliver. en ting er ihvertfald helt sikkert. lige meget hvilket mærke det bliver, så bliver det ikke købt i DK. for shit de forhandler ved godt hvad sådan noget skal koste. De må jo tjene kassen på sådan nogle produkter:)


  • #10   17. dec 2006 Ved sgu ikke hvad sådan en titanium Akrapovic skal koste i udlandet?! ..

  • #11   17. dec 2006 Jeg ved bare de er billiger. det sidste Udstødningssystem jeg købte var til min SV1000S. der ville en dansk forhander ha 12000kr og i tysland fik jeg det til lidt under 8000 kr. det er sku mange penge og spare ved at kører et smut til Flensborg.
    Ham jeg bestilte ved i tyskland skulle bruge 4 dage til at skaffe det. Her i DK skulle de bruge ca. 8 uger. det er sku for længe til mig...


Kommentér på:
Udstødning Honda CBR 900RR

Annonce