444 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Nyt udst. i tilkørelselsfasen ? Nyt udst. i tilkørelselsfasen ?

Hey banditter.

Jeg sidder lige og tænker på om det ville være klogt at skaffe sig en bedre udstødning til min Dr-z, og hvorvidt det vil skade cyklen når den stadig er ved at blive kørt til ??

Jeg vil gerne have lidt bedre optræk i den , dog uden at miste topfart, så når jeg siger tun udstødning, så råber i vel også i munden på hinanden at der skal nyt luftfilter i , og kloge Åge kommer haltende efter og siger at jeg ikke må glemme at få den omdyset ikk ?

kort sagt, der skal mere smæk på svinet = bedre optræk uden at miste topfart. hvad gør jeg ?

Mvh CF.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt udst. i tilkørelselsfasen ?
  • #1   10. jan 2007 BTW. når den skal omdyses så skal det vel forgå på rullefelt eller kan en anstændig mekker gøre det uden ?

Jeg er ikke interesseret i at vide hvilke kurver , hvor mange rpm den trækker i ninjaklasse mellemgulvet med kardantræk og fartpilot.

• #2   10. jan 2007 Det er som regel en god ide at vente med at tune den til efter den er kørt til... men det er jo kun små 1000 kilometer, det kan klares på en weekend med en tur til jylland/sjælland retur...

Tjaa... Ud over luftfilter/tunudstødning kan jetkit vel også nævnes.. ved bare ikke om de laves til din cykel...

Personligt ville jeg nok smide 1 tand eller 2 mindre bag på, det er så lidt på toppen man mister, og giver en noget bedre accelation smiley

• #3   10. jan 2007 Gearing syntes jeg ikke er en god ide, med en top på kun 140 så kan jeg knap nok køre bykørsel hvis den blir gearet.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #4   10. jan 2007 Oooog....

2 tænder mindre bagved, giver så bedre topfart. smiley

Jeg ville lige vente til den var kørt til, men forvent nu ikke den store effekt af en udstødning alene.

Og ja den skal dyses om til det uanset hvad du gør... Korrekt blanding er 100% essentielt for at motoren kan holde og at den yder som den skal.

Kommentér på:
Nyt udst. i tilkørelselsfasen ?

Annonce