{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bagpotte til cbr 600
  • #1   10. jan 2007 Du skal have justeret din bike, hvis du sætter anden potte på, da modstanden i den nye sandsynligvis ikke er den samme som i den gamle.. smiley

• #2   10. jan 2007 Hej...

Din mc tar ikke dicideret skade af det... Men den vil helt sikkert køre meget bedre hvis du får den dysset...
    mærkbart bedre...

/Rass

• #3   10. jan 2007 I nogle tilfælde har det ikke så stor betydning, den kommer til at gå ujævnt ved nogle omdrejnigstal, og du mister Hk på det. På andre MC'er er det nødvendigt med en omjustering da den kan stå for mager i blandingen, og det betyder brændte stempler...

/
    Jesper

• #4   10. jan 2007 Har for 3 år siden kørt 2 sæsoner på en cykel magen til din. jeg kan godt komme med lidt info om mine erfaringer.
    Min kørte med komplet udstødningssystem fra shark. senere fik den kn-filter og jeg havde den på rullefelt 2 gange i løbet af de 2 sæsoner... 1. resultat var ca. 91 baghjulsheste (med helt udst. system)... 2. gang var fordi jeg satte et kn-filter i... der havde den desuden lige fået friske baghjulslejer... så der blev det til små 93 bhk. rigtig godt sagde den lokale honda dealer (hvad skal han ellers sige)... men må selv er kende at den kørte godt...
    For din egen skyld vil jeg ofre en rulning når du får fundet en anden potte og får monteret... for se sådan på det... det koster ca 500, - så finder du ud af om den går som den skal og koster lidt mere hvis den skal have nye dyser eller finjusteres lidt, men du får noget ud af det... tro mig...
    Samme omgang havde jeg med min hayabusa, nogle af de bedste penge der blev brugt på den, var en omprogrammering af indsprøjtningsboxen... efter den havde fået komplet udstødningssystem... før var den uterlig... og eksploderede og "kom" i ryk... en rigtig laban, bagefter fik den imellem 5-8 hk hele vejen op og blev langt mere kørbar....

Så tag du og få den rullet ind... så du ikke kvadrer motoren pga. du ville spare de sidste 500, -

mvh Offslow

• #5   11. jan 2007 Hej Morten.

Kender mange der bare har sat ny potte på og kørt videre uden nogle andre ændringer. Og har aldrig hørt om motor/stempler der gik i stykker af det. Men det ville jo selvfølgelig være ærgerligt at være den første der prøvede det...
    På den anden side er det helt sikker tat motorcyklen kører bedre emd den nye potte efter en indjustering...
    Har i øvrigt en potte til salg til din model for 1900kr, hvis du skal ud at finde en...

MvH - Allan

• #6   11. jan 2007 siger tusind tak for aller indlægne.. det er en stor hjæl..

jeg viste ikke om man skulle gøre noget.. eller om det ville skade på motoren hvis man ikke gjore noget..

men så skal jeg vel bare have fat i et andet luftfilter + potte + jet-kit.. og så montere det og så køre til rolning og få den justeret.. det ville da være en god ide ik???

• #7   11. jan 2007 Det koster... om det er pengene værd... må du selv vurdere...
    et kn-filter vil nok give dig ca 2 km længere på litteren v. pæn landevejskørsel...

mvh Offslow

Kommentér på:
bagpotte til cbr 600

Annonce