776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

power comander HJÆLP !!! power comander HJÆLP !!!

jeg har fundet en power comander på ebay til ca 100 pund.. det er en powercomander 3 men han skriver det en en af de gamle serie nummer... han tilføjer også det her .... THIS IS THE OLDER POWER COMMANDER SERIAL WHICH DOES EVERYTHING THE USB VERSION DOES EXCEPT YOU CANT PLUG IN QUICK SHIFTERS AND THE LIKE.

jeg har bare slet ikke forstan på det der ... nogle der vil hjælpe mig lidt her ....
på forhånd tak !!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  power comander HJÆLP !!!
  • #1   27. jan 2007 Du kan ikke sætte en Quick shifter til din PC. Skull virke fint.

• #2   27. jan 2007 Det betyder at den ikke har nogle USB stik, hvilket man sætter quickshiftere i (en quick shifter er en føler på dit gear, som slukker motoren i et split sekund så du kan skifte hurtigt op i gear uden brug af kobling)

Det betyder også at du ikke så let kan tilslutte en computer til den, da jeg mener at de gamle powercommanders bruger seriel interface.. men da man alligevel skal have cyklen rullet betyder det ikke så meget (der er stort set intet at hente på en pc uden at der er et special syet map til din mc)

• #3   27. jan 2007 Det er muligt at du ikke kan bruge en quick shifter på den så ! men overvej det lige en ekstra gang. måske kan du så heller ikke tilslutte et iginition modul, men det ved jeg ikke ?

• #4   27. jan 2007 hmm man sætter altså ikke hverken quick shifter eller ign modul i usb porten. men ganske rigtigt kan man ikke tilføje add on`s på den gamle pc3.

• #5   27. jan 2007 har de samme justeringsmuligheder?
    Dvs den uden usb også for hver 250rpm?

• #6   27. jan 2007 ja det tror jeg. men helt ærligt så køb dog den nye. jeg købte min på ebay for 1500,- så de findes altså til en god pris.

• #7   27. jan 2007 jeg har kun konne finde de nye power comander ild 236 Pund og det er jo næsten 2500 ´fragt !!

jeg er glade for de mange svar !!

håber flere vil kommentere dette forum..

men 100 Pund for den type comander,,, er det så ikke meget at gi 130 pund oven i for en usb powercomander ... hvad fordele for jeg for de sidste 130 pund... jeg behøver ikke quick shift !!!

jeg ønsker bare en go power comander som kan få mit fuel map helt "TIGHT" og selfølgelig lidt flere heste til så billige penge så mulig.... men vil jeg få flere heste med d nye typer power comander end den her gamle power comander ???

• #8   27. jan 2007 Hej Per

På en R4 er separat styring af den enkelte cylinder nok uden betydning, men på en V-twin kan der kompenseres for den lidt dårligere køling på den bageste cylinder ved at give denne en lidt federe blanding. Så den feature er ikke helt ubrugelig.

• #9   29. jan 2007 tak for jeres gode inlæg ... det sætter jeg pris på!!!

nu vil jeg finde mig en power comander !!!

Kommentér på:
power comander HJÆLP !!!

Annonce