{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

fladspjælds kaburatore {{forumTopicSubject}}

Hej, tænker på at få et sæt fladspjælds banditter på den gamle yamaha, men hvorfor nogen og hvorfor er de bedre end andre, skal bruge nogen som har erfaring med dem, for hvis man læser på kaburatorfabrikanternes hjemmesider giver de jo alle 1000hk og et mega træk, men hvad der bedst? på forhånd tak, MVH Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fladspjælds kaburatore
  • #1   6. feb 2007 De 2 mest anerkendte karburatormærker til Motorcykler Mikuni og Keihin laver begge Fladspjælds-udgaver.
    Om der er den store forskel mellem de 2 mærker ved jeg ikke, men kunne ikke forestille mig at der var stor forskel.

Som med alt andet tuning, er det jo ikke KUN fladspjæld, eller KUN knaster, eller KUN udstødning, som giver det bedste resultat.

Jeg har været med til at sætte fladspjæld på en CBR900, monteret med Graves knaster, full Akrapovic udst. og tyndere toppakning (højere kompr.)
    Resultatet var over alt forventning! - Cyklen føles rimelig normal op til 6K og så kommer brølet fra indsugningen og trækkraften. Gasresponsen er meget hurtig.
    Man skal slet ikke snakke benzinøkonomi, da den ligger omkring 6-9km/l.
    Jeg tvivler på du hiver 1000hk ud af et par fladspjæld, men 10hk er nok mere sansynligt, alt afhængig af, hvad det bliver kombineret med.
    Just my 2 cent!

• #2   6. feb 2007 vis du går ind under min profil kan du se mine kihin cabs, som jeg har på yamahaen, jeg havde for en del år tilbage en suzuki gsx1100r med mekuni cabs på også.
    det der er med de caburatoere er at spjældet ikke tager plads i huldet men man fjerner det helt, så man siger at at vis man har en 38 mm fladspjæld cabs så svare det entlig til en 40 mm aldmindlig cabs, og det er rigtig som anders siger de er meget dyre i benzin da der er acerlasions pumber i og de kan altsor hurtigt pumbe nogen benzin ind. minuset ved flad spjælds cabs er efter min mening at man ikke bare kan give fuldt gas hele nede fra men man skal lidt følge den hele vejen op ved at give mere og mere gas, altsor med mindre man geere ned så man ryger op i omdrejninger, de er jo ikke vacumstyret så derfor synes jeg de originale er bedre med mindre du kan lide at give den godt med gas

• #3   7. feb 2007 Det er et helvede at justere dem og reservedele koster en jetjager.... Men lyden er fed, og det er også fedt at dreje den "roligt" op til ca 55 % af omdrejningregistret for så at give fuld gas og nyde "eksplosionen"..
    Men få dog en nyere motor i med sprøjt og hele lortet, det vil ikke være meget dyrere...

• #4   10. feb 2007 hej thomas

jeg har et sæt kabonader jeg gerne vil sælge hvis du er interesseret

Kommentér på:
fladspjælds kaburatore

Annonce