{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.836 visninger | Oprettet:

Nødvendighed af indkøring {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Skal høre om der er nogle, der har teknisk viden til at forklare mig om nødvendighedsgraden af indkøring, når man har udskiftet til komplet aftermarket udstødningssystem. Dengang jeg fik leveret min Yamaha MT07, var der monteret et akrapovic titanium fuld system på. Den første korte periode kørte jeg med dB killer i. Den blev så taget ud og har så efterfølgende kørt størstedelen af mine kørte km (9400km), uden dB killer.
Er indforstået med hvad en pc + indkøring gør ift luft / benzin blandingsforholdet.
Er dog mere interesseret i at finde ud af om jeg kan være sikker på, at min motor får en skade / brænder sammen, hvis den ikke bliver kørt ind ? Ved godt det er bedst at få det gjort, men bør man være nervøs for at blandingsforholdet er så påvirket af udstødningssystemet, at det uundgåeligt vil føre til skade på motor / motordele, tidligt i motorcyklens levetid ?

Synes det er forskelligt med de svar man kan finde på nettet. Noget taler for at det ikke betyder det store ift at der skulle ske skader på motor. Andre råber bål og brand om at motoren helt sikkert tager skade, hvis man ikke får det gjort.

Har fået et tilbud hos Mr Dyno og det er en klar investering prismæssigt, selvfølgelig også en investering i mc'ens performance og holdbarhed, men stadig mange penge.

Håber i kan få gjort mig lidt klogere.

Mvh Brian.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nødvendighed af indkøring
Kommentér på:
Nødvendighed af indkøring

Annonce