Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  carbon potte
  • #1   22. feb 2007 Carbon lyder bare bedre end Titan sådan er det bare.
    Ved ikke om Micron kan holde men min Akrapovic holder fint.

• #2   22. feb 2007 jeg har hørt carbon ikke holder på V2 motor jeg har lidt med Aprilia og moto guzzi at gøre og har af erfaring at med tiden ryster det løst..

• #3   22. feb 2007 Måske med tiden. Min er 4 år nu og virker fint.
    Men hvis den går itu så er det jo bare at købe et nyt rør og så er den fin igen.

• #4   22. feb 2007 ja ja det bestemmer man jo selv.. smiley

• #5   22. feb 2007 Altså 4 år for en potte synes jeg er ok tror nok også er der er nogle km tilbage i den endnu. Og i mine ører lyder den bare bedre... Det jeg mener er at man ikke skal være bange for at købe Carbon til en V2. Man skal måske tænke over kvaliteten af den potte man køber.

• #6   22. feb 2007 Snakkede med en udstødningsekspert på Mc messen i Herning, og han sagde at netop carbon udstødningerne på SVerne, kunne der simpelthen blive "skudt" hul i, hvis de ikke var "forstærket"/forret. Så det skal i nok lige være opmærksom på.

P.S. skal lige sige at han kom ind på det uden at jeg overhovedet havde nævnt at jeg havde købt en SV, hvilket jo kunne tyde på der var flere der har oplevet det !!!

• #7   22. feb 2007 Hej,

Havde engang en TL1000 S'er til den købte jeg nogen Wolf carbon potter i england ...... De varede ikke ret længe ... faktisk få dage så var der revner ... Akrapovic sælger HELST ikke carbon potter til Mille m.v. da de døjer med at holde garantien ud .. At Nokolai's holder er jo faktisk fantastis ....... Jeg ville også noget hellere have en carbon potte end min Titan ... For ja de lyder bedre Titan lyder mere metallisk *S*

• #8   22. feb 2007 Hej,

Køber man en carbonpotte, der er anbefalet til dyret, så kan de nok godt klare mosten. Jeg har carbonpotter på min Aprilia og det er 1000cc V2. De har nu holdt 2 år eller 20.000 km. Der er ingen tegn på svagheder. Det er originale Aprilia carbonpotter, der er lavet til dyret. Jeg tror egentlig, at det originalt er Akrapovicz der flækker dem sammen, hvorefter Aprilia sætter et stempel på dem.

Jeg syntes, at lyden er lidt blødere i carbonpotter fremfor Ti.

Mvh,

Allan

• #9   22. feb 2007 Jeg har en Wolf carbon potte på min mc. Den holder uden problemer. Det er først når man kommer op på ca. 1000 ccm at det begynder at blive et problem. En 650 ccm sprænger ikke potten, det har den simpelthen ikke nok kræfter til.

• #10   22. feb 2007 Christian, lydpotte manden fra Herning nævnte ellers selv at problemet var på SV650, så ved ikke rigtigt om det holder med at det kun er 1000 ccm der kan være i fare

• #11   22. feb 2007 Tog min TLR en sæson at rive sådan et par Micron carbon potter i stykker. De flækker simpelthen og det er selvom de er ordentligt pakket og ikke bliver for varme.

• #12   22. feb 2007 Så må konklusionen jo være at man skal have en Akrapovic på hvis man vil køre Carbon smiley

• #13   22. feb 2007 Carbon og Titan er jo en smagssag. Jeg har før kørt med carbon potter og ingen problemer haft med det (det var ogse en Mille). Nu har jeg Titan potter og de lyder lidt højere men lyden er knap så dyb som carbonpotter. På en sv 650 tror jeg ikke du skal være bange for at bruge carbon potter!

Mvh
    Poul

• #14   22. feb 2007 Ved ikke med micron, men er der ikke noget med at carbonpotterne fra akrapovic, er det kun skallen der er af carbon, mens selve potten er i metal.

Så der burde ikke være problem hvis du vælger carbonpotter fra dem...

• #15   22. feb 2007 Jeg har kørt med Leo Vince SBK carbon potter på min SV1000S uden problemer, kan ikke huske de præcise kilometer nu, men en 8000km vil være mit bud.

Ingen revner eller andet.

• #16   22. feb 2007 På min gamle TLR kørte jeg med Arrow carbon potter og dem har jeg aldrig haft problemer med, og så har de den ondeste lyd..
    PS. Så har jeg en enkelt Arrow potte ligende fra TLRéren der er næsten ny........hvis det skulle have interesse.
    Du kan se billeder af potten her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2280

Kommentér på:
carbon potte

Annonce