{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TL1000R
  • #1   7. mar 2007 må vi ikke se den???

  • #2   7. mar 2007 jo den kommer på meget snart

  • #3   7. mar 2007 Det er lige meget hvad filter du tager! Du skal pille låget helt af luftfilterkassen og smide et pipercross på eller et hjemmelavet filter som låg (man kan købe løsefiltre og klippe i). Det giver mest på en tlr/tls, og derudover er lyden så meget federe, da man kan høre spjældhusene åbne. Sammenlignet med bare at lave Joe V mod giver deten 2-3HK mere samt 5-6Nm mere på hjulet at tage låget helt af
    Tjek mine egne resultater her og læg mærke til hvad der sker når låget kommer af sammen med airbox moddet!
    Lad dig ikke narre af at kurven kun viser 115hk på hjulet. Standard Moddede TL´ere måler kun 108hk på den bænk!
    http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=66294&highlight=dynorun


    Når du ændrer så meget på adgang til luft SKAL du få dig et custommade map til hver enkel cyllinder! Det er alfa omega, ellers taber du effekt og få en ujævn kurve og en meget grov kørende motor, og i værste fald brænder du stempel af. Det kræver en proff og en powercommander 3. Mr dyno har lavet min TL´er (han var nummer 3 der pillede i den) som den eneste der kunne få den til at gå perfekt.Så ham vil jeg klart anbefale dig. Du skal IKKE nøjes med et teka justering, da den ikke kan ændrer mappet, den kan kun ændre lidt på mængden af benzin. Derudover over indsprøjtningen alt for grov på en TL´er (svarer til 4bit, idag er cykler 64bit) så en powercommander gør underværker med et custom map

    Du kan læse lidt mere her om hvad de enkelt luftfiltermods giver på en TL´er.

    Elelr spørg hvis du vi lvide mere. Har lavet meget på TL´erne smiley og haft cirka 1200 rulninger (custom map fra bunden lavet 5 gange til den) på den gule smiley smiley


  • #4   7. mar 2007 Hej Sebastian der skal en pc3 på og den skal rulles hos fvmotor i april så det ser jeg meget frem til at få gjort

  • #5   7. mar 2007 og nå ja!
    Smid et 41 tands bagtandhjul på! Og næste gang du skifter kit, så smid et 525 kit på den istedet for det 530´er der er på! smiley
    især de 2 tænder mere bag gør TLR så meget mere livlig og lettere kørt smiley Du kan evt smide 42 på også hvis du har nosser tildet smiley Men den bliver svær at holde nede med 42tænder bagtil smiley selvom den er noget tung den TLR!


  • #6   7. mar 2007 FV kan helt klart også rulle den. Men sørg for at han laver et map til hver enkelt cyllinder! Det kræver ny software i pc3´eren, da den software der ligger i pc3´eren ikke virker i praksis til map på hver enkel cyllinder(memdindre de han ændret det siden min blev rullet)
    Uanset hvad du hører så få dig et map ti hver enkel cyllinder! Der er ikke en værdi i nogle af mine celler der er ens hvis man sammenligner samme område fra cyllinder til cyllinder. I nogle celler er der op til 40% forskel i benzinmængden! Så ikke noget med at få samme map til hver enkel cyllinder! Nøjes du med same map til begeg cyllinder er det klart en forbedring sammenlignet med ikek at have en pc3 på. Men prikken over i´et kommer ved 2 maps! Der var stor forskel på min. Har kørt den med samme map til begge cyllindre og med samme setup men med map på her sin cyllinder! Vil ej tilbage til samme map igen!


  • #7   7. mar 2007 Den nye software du snakker om er det en han kan ligge ind hos fvmotor

  • #8   7. mar 2007 elelrs kan han få den ved Mr.Dyno. Jeg mener FV har en dynojet bænk. Og det er Mr. Dyno der yder service på de bænke når dem der bruger dem har problemer med dem eler mangler råd og vejledning til cykler. Det gør han i hele norden. Så hør Finn af om han er bekendt med problemet. Min blev rullet i Oktober, da var der software i til 2 maps, men det virkede bare ikke i praksis. Så han fik powercommander til at lave softwaren om, da det er ham der har kontakten med dem fra DK. Men jeg ved ikek om det er rettet i powercommanderne!!
    Du skal ihvertfald have et map til hver cyll! Det koster lidt mere, men max et par timer. Ellers få dig en tid ved Mr. Dyno han kan med sikkerhed lave det.


Kommentér på:
TL1000R

Annonce