{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Tilpasning af tændspole {{forumTopicSubject}}

hejsa allesammen. jeg skal have monteret et sæt Nye tændspoler på min gamle Honda, men hullerne passer ikke. udgangene til tændkablerne skal helst vende nedad mod motoren da de ellers kommer i vejen for tanken.
Så jeg tænker om man kan bore nogle nye 6mm huller, der går tværsgående igennem dem der er i forvejen.
Men vil tændspolen tage skade af det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilpasning af tændspole
  • #1   28. apr 2018 Jeg ville lave et par vinkelbeslag, og noget 1,5 mm plade er rigeligt, det skal jo kun holde sig selv! Så skruer du dem på stellet, og så er det bare at skrue den nye fast i de huller du har boret i vinklerne, hvis den skal sidde helt som den gamle, kan du lave et par nye bøs, eller en håndfuld skiver! Det tager ikke længere end det lidt tvivlsomme projekt du har gang i nu smiley

  • #2   28. apr 2018 Jeg havde godt overvejet det, men jeg syntes det bliver noget bøvl da gevindene vil være i vejen for hinanden. Den nye tændspole skulle også helst sidde 100% hvor den gamle sidder da der ik er meget plads at gi af.

  • #3   28. apr 2018 Kan du ikke få fat på nogle originale tændspoler som passer? Tror det vil være den bedste løsning. Helt alternativt, kan den ene stelbolt vel flyttes så den passer?

  • #4   28. apr 2018 det var nogle jeg fik med da jeg bestilte Elektronisk tænding til Cyklen

Kommentér på:
Tilpasning af tændspole

Annonce