883 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
BSM potte til Suzuki GSX 600 F. BSM potte til Suzuki GSX 600 F.
Er der nogen der kunne fortælle mig om jeg burde købe en BSM Carbon potte (komplet 4-2-1 system) Pris 7162,- (incl moms).
Er blevet anbefalet dette køb, samt køb af dyssesæt (pris 240 kr).for omdysningi i stedet for køb af jetkit.
Alternativet er diverse andre potter/systemer M. jetkit og powerbænk for en pris af ca. 9.000,-
Mit krav er: For en rimelig pris at få sprød lyd og en rimelig effekt (inden for de tilladte 20 % effektforøgelse)
Hilsen Erik.
0 synes godt om
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 427
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
Jeg er meget ked af at jeg har måttet lade dig vente så længe på dit svar, men for det første blev min mc ikke godkendt (herinde) i første ombæring hvilket resulterede i at jeg yderligere måtte vente med et svar til dig.
Yderligere har jeg haft mellem 10 og 12 timers arbejde i hele bededagsferien, hvilket resulterede i at jeg var helt groggy efter jeg havde fået skyllet møget efter dagens dont, af.
Nå nok ynk. Jeg er meget glad for dit svar og vil bestemt benytte det i min søgen på et udstødningssystem til mit kære "løbehjul".
Og tak for tilbudet om at lytte, men ja det er nok lige en tand for langt med mingre jeg alligevel kommer på disse kanter.
Tusind tak for inlægget og fortsat god sæsson.
Hilsen Erik.
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
Jeg er meget ked af at jeg har måttet lade dig vente så længe på dit svar, men hvis du læser mit indlæg til Kennteh W, forstårdu forhåbentlig hvorfor.
Mange tak for dit svar.
Jeg tror godt jeg vil benytte mig af dit tilbud, men mangler lige lidt oplysninger og dokumentation på den potte som du har til salg. Men jeg vil meget gerne have lov til at vende tilbage til dig når jeg er blevet lidt klogere på hvad de forskellige potter har af lyd og kunnen.
Det er jo trods alt lidt af en investering det at sætte et udstødningesystem på sin mc.
Tusind tak for inlægget og på genskriv.
I øvrigt fortsat god sæsson.
Hilsen Erik.
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 427
BSM potte til Suzuki GSX 600 F.