300 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Udstødningspskning Udstødningspskning

Skal bruge nogle udstødningspakninger der skal være 40mm udevendig og 36mm indenvendig eller mulighed for at slibe dem til. I et tidlige indlæg var der en der havde nogle fra en gsxr1000 som han sagde var 41 udevendig og 36 indenvendig. “Købte” dem osse af ham men modtog dem aldrig. Det var sådan nogle med kobber i midten og noget trådflet udevendig. Har prøvet at google en masse men det ikke nemt at finde mål på noget af det. Nogen der kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødningspskning
  • #2   5. maj 2018 De org passer ikke mere efter den har fået en kraftig portning.

• #5   5. maj 2018 Tag lige og kontakt ham , som du havde en aftale med. Hvis du "havde" det. Han har nok bare glemt dig...

• #6   5. maj 2018 #3 ved ikke hvad årgang den var og han var ikke helt 100% sikker.

#5 det har han ikke. Har haft ringet og skrevet mange gange. Har kun giver ham 150kr for dem så det gider jeg ikke rigtig bruge min tid på.

• #7   5. maj 2018 Stand up guy, at snyde dig for 150kr...Jeg skal nok holde øjnene åbne og melde tilbage, hvis jeg skulle falde over noget du kunne bruge, eller tale med nogen, som kunne tænkes at have sådan noget....nogle. Ellers held og lykke med at finde ud af noget. For du kan vel ikke køre før...

• #8   5. maj 2018 Det ville være fedt hvis du ville det.
    Nej kan ikke en gang lægge motoren i (ligger i en bil) da manifoldet skal på først og ikke kan pilles af når motoren ligger i.

Kommentér på:
Udstødningspskning

Annonce