Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  POWER COMMANDER 3 USB
  • #1   2. jun 2007 Skylder måske lige at skrive, at jeg har set mig lun på den på E-Bay.uk... Og han giver garanti på den..

• #2   2. jun 2007 jeg gjorde det til min men der lå mappen på powercomanders hjemme side, men jeg havde også potter og de mellem rør som mappen var lavet til, fik den efterfølgende målt for at se om blandingen var for mager/fed men den var perfekt.
    når du køber en PC er den sat med et standart map til cyklen med standart potter...
    og det er plug and drive.
    og tro mig...netop på sp vil du opleve at den er tålelig at køre også ved lave omdrejninger...
    der er flere triks til sp'ern, bla. afmontering air flapper valve i indsugningen osv ...
    tjek www.rc51.org..

mvh jesper

• #3   2. jun 2007 Takker jesper.

Tror s.. jeg byder på den.. Og ja, min SP´er er noget "vansklig" at køre under 50 km/timen.. Syntes eller den trækker jævnt op i hele registret. Men får jo snart andre potter på også, og så er det nok en god ide..

Lani

• #4   3. jun 2007 Det bedste er et custom map som Mr. Dyno elelr FV laver
    Men har du et standard setup kan du nemt bruge noget fra nettet. Dog er det ikek helt ligeså godt som et custommap, til gengæld er det gratis

• #6   3. jun 2007 Point well taken!!

Vil det mon være et problem at komme med den monteret allerede (Altså at han ikke tjener penge på salget af én) til han Guruen, som skal køre biken ind??

Og hvad er det præcis I oplever? Mere moment? Bedre og mere jævn power over hele linien????

• #8   3. jun 2007 Hej Lars. Har selv købt min brugt i england af "prelude190" : Måske er det den samme person du skal købe af ??. i så fald kan du roligt byde da han er helt ok og meget behjælpelig som sælger......efter at have experimenteret med de maps der ligger på nettet er jeg kommet frem til at det kun den halve løsning så du skal under alle omstændigheder få den rullet ind.............

Thomas

Kommentér på:
POWER COMMANDER 3 USB

Annonce