502 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

pvm fælge pvm fælge

jeg har luret lidt på sådan et sæt fælge, og er kommet frem til at hvis jeg beholder min cykel, så ryger der sku sådan et sæt på. spørgsmålet er så om man sådan et sæt der har siddet på en anden model cykel ville passe på min, vel og mærke hvis de har den rigtige størrelse, og bredde, eller er der andre ting der spiller ind, såsom beslag til skiver osv. det kunne da være lidt rart hvis det var en standart fælg der passede på alle cykler, da det ville gøre det lidt nemmere at finde dem brugt

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pvm fælge
  • #1   16. jun 2007 de er sværre at finde til en zx´er! Så det er bare med at holde øje. De må passe fra en zx9 også?
    Skulle have vidst for 4 uger siden. Der fik jeg tilbudt et sæt med skiver

• #2   17. jun 2007 På (link fjernet) finder du deres webshop. Der er et par af deres modeller som umiddelbart kan vælges til zx7 men ellers er det vel bare ligesom sebastian siger: vælge zx9 og så ramme de rigtige mål...

• #3   17. jun 2007 de jeg fik tilbudt, kostede 7k mener jeg. Kan desværre ikek finde dem smiley

• #4   17. jun 2007 det kunne ellers have været fint med de fælge sebastian smiley men jeg må da holde øje med nogle zx9r fælge på ebay så. jeg lurede faktisk på nogle til en zx9r for et stykke tid siden, men da vidste jeg ikke om de ville passe på en zx7r. det var ellers de fede 10 egrede slags, og jeg mener de røg for kun en 5500. nå men pyt jeg må jo bare kigge videre smiley

Kommentér på:
pvm fælge

Annonce