{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Sv1000 vinter projekt {{forumTopicSubject}}

Jeg har planer om at få power commander på min muligvis også 2i1 udstødning stedet for 2i2 med IXIL potte.
Og skal også have KN filter i. Til næste år ingen sommer sæson går i gang igen

Jeg har hørt og set at nogen bore huller på kassen
Nogen har ingen ting altså helt åben på toppen
Og vis også helt lukket som normalt.

Jeg kan godt lid at lyden er mørk/ond blumme lyd ved ikke hvordan man skal skrive det jeg er ikke så meget til skrige lyd.

Men er der noget det ved hvad der sker ved at gøre en af de ting.

Så mit spørgsmål er:
Hvis ville det være det bedste at gøre? smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sv1000 vinter projekt
  • #1   26. okt 2018 uden luftfilter larmer den ret meget fra indsugningen, med tryk på meget. Ud med snorklen i front og bor så 2 stk 40mm huller, en i hver side bagerst i låget, så bagerste cylinder også får noget extra luft. Sajmon laver et killer 2i1 system til svinet, o så få den kørt ind med PC. Hans system giver også et bedre flov i forhold til det org.
    Kort potte høj lidt skinger lyd, længere potte dybere lyd, Akrapovic carbon giver en lækker lyd imo, men du kan bare bruge den ene af dine potter og sparer lidt der.
    Har du opgraderet affjedringen? Næsten det vigtigste på sådan en hest


  • #2   26. okt 2018 Ja jeg har hørt om ham med de udstødning havde tænkt mig at får lavet et til næste af af ham hvis han vil og har tid til det. smiley
    Har og då kigget meget på en carbon potte af ixil men det koster.
    Jeg har fået skiftet min forgaffel ud til gsxr 750 usd.
    Bagdæmper er dog std.
    Men jeg har ikke noget mod med larm så om jeg så kører helt åben betyder ikke noget for mig altså hvis det fordi det larmer for meget bliver jeg taget så sætte jeg den bare på igen og af efter syn men hvis det er bedst som du skriver at bore to små huller osv for motoren så er det jo det jeg helst går efter.
    smiley


  • #3   27. okt 2018 Man snakker lige nu om mikrofoner i det offentlige rum, der optager lyden og sender dig en bøde for støj, ganske automatisk uden at du skal stoppe og skrive under på noget smiley
    Kombineret med kamera.


  • #4   27. okt 2018 Når for fanden så må man håbe at man kan når at slippe for gassen når man kører forbi dem smiley

  • #6   30. okt 2018 Er det nok til at vække dem små hvide biler, bare for åben filter? smiley
    Man Får vel lov til at kører den hjem og "skifte" den igen? smiley


  • #8   30. okt 2018 Når okay smiley
    Ja det skal man vel også smiley


  • #9   2. nov 2018 Har en ven som har 2 sv1000er. Den ene med 2 ixil carbon Potter, den lyder godt. Nr med fuld 2i1 yoshimura og den lyder fanme ond:-)

  • #10   2. nov 2018 Hehe jeg tror også jeg står sæt en 2i1 udstødning på smiley

  • #11   3. nov 2018 Hvorfor lave det om til 1 ud udstødning? 2 ser da meget federe ud på sådan en V2..

  • #12   3. nov 2018 Men så er der 50% chance for ikke at bule potten hvis man vælter smiley

  • #13   3. nov 2018 #11

    Jeg har hørt at den vil give lidt mere lyd ud af det smiley
    Så ville jeg prøve det ellers kan man jo altid gå tilbage igen smiley


Kommentér på:
Sv1000 vinter projekt

Annonce