915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

mille på rullefelt mille på rullefelt

Hey all....skal ha kontrolleret benzin tilførsel/blanding fra bund til top på min rsv mille r '03 ... da den den originale benzintryksregulator på sådan en mille ikke altid er den bedste i verden når det kommer til præcision. biken er tunet i tyskland og har lige fundet ud af at benzintrykket ikke var helt som det skulle være i henhold til Amann, der har tunet den...så har fået monteret en justerbar regulator så trykket igen er præcis som det skal være - men vil som sagt godt lige ha tjek på om alt er som det skal være!

Så er der nogle her i nærheden kbh der bare har styr på det pis eller skal man ned til mr.dyno?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mille på rullefelt
  • #1   15. jul 2007 hey jeg ville tage mr. dyno.

• #2   15. jul 2007 Det lyder da til at være en spændene mille du har dig, skal vi ikke have lov til at se den herinde.

• #3   15. jul 2007 havde selv en amann mille smiley Der havde fået den største tur ved amann
    Du skal få den kørt ind ved Mr. Dyno og få et map til hver enkelt cyllinder. Det fik min amann mille og dte virkede.

Sammenlignet med Amanns egen chip fik den kun 1-2 hk enkelte steder op af kurven, men til gengæld blev den merget mere smidig med mere at køre på

Du kan se dens kurver på min TL profil
    Den smed 121Hk ved Mr. Dyno! Amann overdriver lidt meget deres tuning. De havde selv målt den til 136hk på hjulet smiley

Du kan se mere om tuningen med mere her:
    http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=4834.0

scroll helt ned i bunde naf min post. Der er kurver og beskrivelse af tuning med mere

• #4   15. jul 2007 Hey sebastian.......min mille har fået samme tur som den du havde + 60mm gasspjæl og Amanns kurve på min viser 144hk på hjulet :o)
    Men vil det sige at du mener at Mr.dyno kan lave et map der er bedre end det fra Amann? Er jo altid interesseret i at få mere af det gode, men som den er nu trækker den helt fra bunde og helt ud til rev limiter, uden den tøver det mindste på noget tidspunkt :o)

• #5   15. jul 2007 hehe ja Mr. Dyno kan godt hente mere ud af den og gøre den endnu mere kørbar, dvs smidig på motor og med bedre gasrespons. Så få bestilt en tid med det samme! Men mht hk bliver kurvene mere jævn og bliver hævet enkelte steder. Jeg kan lige se om jeg kan finde før efter kurven fra Mr. Dyno. Så kan du se hvad han hentede på min i forhold tli chippen fr amann. Det eneste man bare ikke kan se på kurven er kørbarheden. Dvs smidighed, gasrespons osv! Den var MEGET bedre efter mr dyno havde mappet den

Nu lyver jeg faktsisk også, min målte sq 138hk på hjul ved amann Men tror godt man med det samme kan omskrive den til hk på motor! smiley

Regn med en 125hk på hjul på Dynos bænk smiley :)
    Smid kurverne op så snart du har dem! Og få oprettet din mille herinde

Har ud 2 i 2 akrapovic på millen? Det skulle være det bedste til amann tuningen! Havde selv 2 i 1 med 66mm gennemgang

• #6   15. jul 2007 Jepper vender stærkt tilbage, skal lige på en lille ferie og det første der sker når jeg kommer hjem er en tur til Mr.dyno...skal nok tage en masse billeder og oprette min bike :o)

Lige præcis det er kørbarheden jeg gør efter og ikke om den viser 125 eller 145hk på hjulet, skal bare ha det bedste ud af den opsætning den er i nu.......og så er planen næste vinter at få 1125cc :O)

• #7   15. jul 2007 hvis du skal have 1125ccm til vinter, så lad være med at bruge 3500kr på et map. Så vent da til de står som den skal, dvs vent til den er ombygget færdig.

Smider du flere ccm i den kræver det jo et sprit nyt map igen

• #8   15. jul 2007 Det forresten også 2 i 1 jeg har på, den havde 2 i 2 på da den kom derned men kan ikke li looket og til mit held gav den 2hk mere med den nye akra end med den gamle - underligt nok :o)

• #9   15. jul 2007 det 2 i 1 er også federe!
    smiley

• #10   15. jul 2007 Der er jo langtid til den skal i hi og det er jo sjovt at få den på rullen, kan sgu ikk la'vær ;o)

• #11   15. jul 2007 Anders har du en 2 i 2'er liggende?? en jeg kan købe billigt *S*

• #12   15. jul 2007 Hey Jan........nope desværre, den er væk :o(

Kommentér på:
mille på rullefelt

Annonce