{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

michael l
michael l
Tilmeldt:
16. jul 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

dumt spørgsmål :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg går med en lille drøm om, at købe en dragstar og lave lidt ved den hen over vinteren.
Jeg har set, at nogen har en hypercharger på deres maskine og her kommer det dumme spørgsmål så smiley

Hvad er en hypercharger?
Er det den bedste løsning?

Jeg er ikke den stor mekaniker, men har heldigvis god støtte, når jeg engang påbegynder mit projekt.

håber nogen kan hjælpe mig med mine spørgsmål.
På forhånd tak.

Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumt spørgsmål :-)
  • #1   19. jul 2007 Det er en slags RAM-AIR til alle V-Twins, som fx. en dragstar. Du skal dog påregne at udskifte udstødningssystemet samt at få den dyset om, hvis du monterer sådan en fætter.

  • michael l
    michael l Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   19. jul 2007 mange tak.. så fik jeg stillet min nysgerrighed smiley

    Har også tænkt mig, at skifte udstødningen, når jeg kommer så langt. Har snart surfet nettet tyndt for at finde den rigtige.


  • #3   24. jul 2007 Ja, men hvis du smider en hypercharger på (og selvfølgelig også udstødning) er det MEGET vigtigt at få den dyset korrekt samtidig... Ellers vil motoren for en alt for mager blanding og i værste fald sætte sig, eller brænde sammen...

  • #4   24. jul 2007 en hypercharger skulle ikke være så fed at kører med. da den så får forskelligmængde luft ind hvis det pludselig kommer sidevind. så hakker den i det og sådan...... har jeg hørt. men de skulle vist være bedst på maskiner med indspørjtning. og det har dragstaren (vist) ikke

Kommentér på:
dumt spørgsmål :-)

Annonce