Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  k&n, slip-on, pc3, andet?
  • #1   21. aug 2007 Tab dig 10 kg. smiley PS det er måske endnu billigere

• #2   21. aug 2007 hvad vil du ha ??? mere effekt, bedre køreegenskaber ??

• #3   21. aug 2007 Carsten (Tommeup) F
    Tabte jeg mig 10 kg ville jeg dø...hehe

Kim(6920Videbæk) O
    gerne forslag til begge dele

• #4   21. aug 2007 effekt mæssigt er der ikke meget mere at gøre uden at få motoren lukket op....

Jeg ville investere i nogle banedage hvis det var mig, det er der du får mest fart for pengene

• #5   21. aug 2007 Kim(6920Videbæk) O
    Nu bor jeg rimeligt langt oppe nord på, nærmeste mc bane er vel nede i midtjylland?

• #6   21. aug 2007 lettere fælge og bedre affjedring vil give et meget bedre resultat end at optimere motoren.
    Det er hvad jeg har konstanteret efter diverse ombygninger smiley

Min liste er:

1. bedre affjedring (såfremt den originale ikke er god nok)
    2. lettere fælge (man tror det er løgn hvad 5kg vægt sparet på den roterende masse giver)
    3. lavere tørvøgt (hurtigere acceleration og bedre styrevillighed)
    4. anden gearing (de fleste mc´er kan nemt geares en tand ned fortil)
    5. Motoroptimering i form af justering efter potte med mere.

Man kan så rykke rundt på listen a afhængig af cyklen. Går den fx af lort i motor, er det jo klart man rykke 5´eren længere op af listen smiley

• #7   21. aug 2007 De få heste man får ud af en justering mærkes stort set ikke. Det betyder bare man kan køre ved fx 250rpm lavere for at den laver samme ydelse som inden justering.
    Fordelen ved en justering er motorkarateristikken. Den bliver smidig og smooth, med en rigtig god gasrespons. Faktisk er der mange der synes deres mc mister power efter en indkørsel med en powercommander. netop fordi motoren går mere rolig. smiley selvom papiret siger modsat. smiley
    Men der er klart også noget man skal tage med i sine overvejelser når man går listen for optimeringer igennem

Mht om du kan lave mere. Det du har lavet er meget fint. Skal du lave mere taler vi vist større ændringer såsom topstykkeportning, knaster osv.

• #8   21. aug 2007 Sebastian [Odense] G
    Vil også have power commander på den ikke går ret langt på litren, pga. en fed blanding, indgreb i motor gider jeg ikke, da jeg alligevel skal have en større cykel næste år:)

• #9   21. aug 2007 det er da din fordel, det er i sverige det sjove foregår....

• #10   21. aug 2007 tja....hvis du ikke vil beholde den så er det vel spild af penge....

• #11   21. aug 2007 Som Sebastian også foreslår, ville jeg gå efter nogle optimerede forgaffelfjedre og såfå gearet cyklen lidt ned.
    Begge dele kan gøres for billige penge, og vil resultere i en mærkbar forskel.

• #12   21. aug 2007 Jeg beholder den skam også;)....den anden bliver bare et projekt jeg skal i gang med

Kommentér på:
k&n, slip-on, pc3, andet?

Annonce