Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  powercommander på vtr sp1
  • #1   26. nov 2007 jep smiley min går meget magert under 4500 omdr. , samtidigt skal luftfilterkassen åbnes ... tjek selv den fede klap i ramair`en der lukker ned ....ene og alene for at støjdæmpe indsugningslyden
    sikke noget møg ....
    behøver jeg skrive den bør fjernes / udskift tragten inden montering af P.C.en og rullefelt målingen snak evt. med mr.dyno

• #2   26. nov 2007 jo der er meget at hente over hele registeret og tror det kan mærkes temmeligt meget ja !
    min dykker nærmest i effekt på vej ud af kurverne når man åbner for spjældet igen , hvilket jeg er blevet garanteret vil kunne minimeres eller fjernes helt med PCen pga den udmagrede blanding , wheelies vil sikkert også blive meget mere kontrollerbare smiley

• #3   26. nov 2007 Air Flapper Valve-mod'en, som Spiraldyret refererer til gælder iøvrigt de fleste nyere Honda'er...

• #4   26. nov 2007 Det vil klart kunne mærkes, da de flestew V2´ere er for "grov" indstillet fra fabrikken af.
    Få et map til hver cyllinder!
    Mr. Dyno har mappet min MIlle R, TL1000 og skal mappe min SUperduke R nu her smiley
    Kan klart anbefales

• #5   26. nov 2007 mht at åbne luftfilterkassen

Er en VTR med dobb spjæld eller enkelt?
    Er den med enkelt er der desværre vise ulemper ved at ånme kassen helt, men stadig en del power at hente

Kommentér på:
powercommander på vtr sp1

Annonce