{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

Dynapro Interceptor, Powercommander? {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Nogen der ved noget om de her bokse. Var lige nede og snakke med KJ motorcykler da jeg skal have lidt tuning til min MC. Han nævnte den her Interceptor boks som er en powercommander / ignition modul i en boks. Skulle være en del smartere end en powercommander og jeg skulle kraftigt overveje det men kan først få mere at vide om det når de kommer tilbage fra et kursus i england.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dynapro Interceptor, Powercommander?
  • #1   8. jan 2008 Hvad mener KJ sådan en fætter skal koste?... Uden montering og indkøring.

• #3   8. jan 2008 Spurgte faktisk ikke men da det er en konkurrent til powercommander tror jeg ikke de kan tillade sig at tage meget mere for den i første omgang.

• #4   8. jan 2008 Det er jo det strada Klaus skal faktisk til 5 dages kursus i det nu så det ville være ham der skulle justere den. Men nu køber jeg fuld titanium arata system hos dem og bliver kørt ind dernede men hvilken boks skal man vælge? :S

• #5   8. jan 2008 Der findes jo også produktet Ignijet!!
    (link fjernet)
    Ikke at jeg kender det!! Blot FYI smiley

• #7   8. jan 2008 Jaa nu må vi se det er jo hele konceptet med at jeg skal være prøveklud der generer mig, ville godt gøre det hvis han mener han ville kunne gøre det bedre end med en powercommander. Men lige nu er det jo ikke nemt at beslutte sig.

• #8   8. jan 2008 RapidBike har også indsorøjtning og tænding i samme boks. De ligger på omkring 4000 klik i udsalg

Der er altså ikke den store forskel om det hedder Power Commander, Dynapro Interceptor eller RapidBike. De gør alle sammen det samme... Så er det bare med at finde ud af hvad man er til...

Bare en oplysning... smiley

• #9   8. jan 2008 Det er det jeg tænkte nikolaj det er jo bare til at indstille indspøjtningen den ene kan ikke give flere heste end den anden.

• #10   8. jan 2008 Nææh der er jo ikke nogen af dem der skiller sig ud. Så skal man have Ignijet som Midtfyns MC forhandler... Men Power Commander er nok det mest kendte så derfor vælger folk det.

• #11   8. jan 2008 Ville vælge powercomander da det er det mest gennemtestet produkt, og der findes en håndfuld i dk som er rigtig dygtige til at justere dem..

• anders s
    anders s Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
    #14   16. apr 2008 hvem her pa sjælland kan indkøre min maskine på rullefelt med en power commander til en fornuftig pris. Den sidste pris jeg fik var 7000 kr alt inkl hvilket er vanvittigt dyrt når mchospiltaet i jylland kan klare den for 4500.

• #15   2. maj 2008 Sarge RaCiNG MaNiaCS ; Du siger at mr. dyno ikke vil røre RapidBike med en iltang? Det er måske fordi han er forhandler af PowerCommander, skal du nok se smiley

Intel vil jo sjovt nok heller ikke anbefale AMD's produkter smiley

• #16   19. maj 2009 Der findes rigtig mange bokse på markedet nu...Dyna pro, Power commander, Igni Max box, Motec, osv. osv. osv.

Det som det i bund og grund handler om, er om de forskellige produkter dækker den enkeltes behov for optimering og om den der skal mappe kender sin rutine og software så udbyttet bliver iorden til prisen.

hvis vi tager dem fra en ende af.....

Power commander...en boks til "manipulering" af data der sendes fra den originale boks til indsprøjtningsdyserne, dvs. den erstatter ikke originalboksen. quickshift og andre features kan kun kobles ved hjælp af et tændingsmodul der monteres udover.
    Dynapro .... også et modul der "manipulerer" det indeholder tændingsmodul og kan kontrollerer f.eks quickshift osv.

Ignibox ... erstatter originalboksen, kræver et kort ledningsnet fra boksen til cyklens originale stik til originalboksen, styrer både tænding, indsprøjtning, quickshift og evt. N2O hvis det kræves....Der kan justeres individuelt på cylinderpar.....dvs. 1-4 og 2-3 kan tilpasses efter lambdatal i hhv. midter og yder afgangsrør.
    kan også justeres til at virke som en "fattigrøvs launch kontrol" det kræver dog meget test og prøvekørsel, og det er kun fullrace versionen der kan alle features. boksen kan i princippet bruges på alle indsprøjtningscykler, og kan derfor bruges på "den næste model", hvis nyt adapterkabel indkøbes. alle info ligger tilgængelig på nettet.

Motec er en meget psofistikeret boks der både indeholder alt hvad ovefor er beskrevet, samt, afhængig af model, en større eller mindre RAM til brug for data log.

Til gadecykler, og "trackday" maskiner, der kun i ringe grad er optimeret, dvs. ustødning og luftfilter, vil det til enhver tid være min mening at det er "overkill" at anvende andet end Dynapro eller Powercommander.

Til full kittede cykler med portede topstykke, andre og ændrede knaster samt tider på dem, er en Ignibox på sin plads

Og for dem der er til den helt store fest.......MoTec...

Kommentér på:
Dynapro Interceptor, Powercommander?

Annonce