{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

yoshimura {{forumTopicSubject}}

er der nogle der har erfaring med yoshimura gp-evo til suzuki gsxr 750 k7,er det samme tunge vægt som den originale og er der noget at hente mht.hypper/glattere momentkurve ved samtidig montering af kitbox fra ignijet eller powercomander ?
Savner nu ikke kræfter på de små veje men lidt mere kan man vel altid bruge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yoshimura
  • #2   10. jan 2008 Opretter du ikke din bike så vi kan se den smiley ??

• #3   10. jan 2008 Efter yoshimuras oplysninger skulle den komplette udstødning inkl. forrør give 5 hk ekstra og være 5 kg lettere. Jeg havde selv kig på samme engang, den er billigst på ebay. For akrapovics korte udstødning til samme cykel er nogenlunde samme mål med +5hk og 5kg mindre.

• #4   10. jan 2008 Det der vejer mest på dit udstødningssystem er din katalysator, så væk med den, find evt et komplet system. Ignijet fungerer rigtig godt, er stort set det samme som en EM-pro fra yoshimura. Dog kan EM-pro styre motorbremse og sygt mange andre ting. Ignijetten og EM-proén har den fordel at de samtidig styrer din tænding så de rstriktioner fabrikken har lagt ind med hensyn til emission er fortid. Der kan virkelig hentes meget effekt i mellemområdet på langt de fleste nyere cykler, dog ikke så meget topeffekt. På min egen 1000ér smed 21Hk mere imellem 7000 og 9000 omdr. efter jeg fik komplet yoshimura, EM pro, air blind kit, tragte og luftfilter monteret og trimmet ind.

• #5   10. jan 2008 tak for tilbagemeldingerne,har ignijet boxen så skulle bare finde en udstødning og ved nu godt at et kompl.anlæg ville være bedst rent ydelsesmæssigt men synes nu godt om stilen med potten gemt "af vejen".ville suse en tur over til karsten midtfyn som sælger disse kitboxe og få rullet den ind der.
    Er der et billigt link til gp-evo potten?

• #6   10. jan 2008 hvordan med tragte/kompl.luftfilter kasse,så et yoshimura men prisen var ca.4kilo.er der andre alternativer mht.til dette?

• #7   10. jan 2008 Jeg har lidt forbindelse til Yoshimura, kan lige høre næste gang jeg skal ha fat i dem.

• #8   10. jan 2008 lyder godt,takker .

Kommentér på:
yoshimura

Annonce