Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rullefelt, MC med indsprøjtning.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #2   5. maj 2020 Forventer du mange flere hk, eller bedre gasrespons og kørbarhed?

Som udgangspunkt er Mr Dyno bedste bud. Kontakt www.ysr.dk

• Jens B
    Jens B Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #3   5. maj 2020 Tak for svar. Det er egentlig en generel optimering efter en større ombygning med andre stempler, cylindre, knaster og udstødning og luftfilter.

Jeg har også hørt godt om ham, men det virker meget dyrt. Knapt 8k, og han skal vel ikke have den i flere dage.

• Sajmon ™

#4   5. maj 2020 Tag en snak med ham. Du får svært ved at finde en bedre mand til det...

• #5   5. maj 2020 de 8k er vel så inkl power commander?
    Jeg har lige givet ca 3300 for indkørsel hos ham...men jeg havde så PC på allerede

• #7   6. maj 2020 Jeg fik ordnet min hos Lydmuren.

• #8   6. maj 2020 Fv Motor ved Aarhus, men du skal være i god til for at få tid, folk kommer også til ham fra Sjælland

• #9   6. maj 2020 testbænken i Næstved ved troels

• #10   6. maj 2020 Disse emner kommer af og til op, og jeg har også selv været inde at kigge lidt på nogle af de steder, hvor de tilbyder forskelige slags optimering af motorgang, indsprøjtning osv.

Jeg undrer mig tit over, hvorfor man ikke har foretaget disse ting på fabrikken, hvor cyklen blev fremstillet - der må være nogle ulemper, siden man ikke har gjort det?

• Sajmon ™

#11   6. maj 2020 #10 - Ja en af dem er "emission".

En motor kører ikke bedst ved de samme forudsætninger som gør at den forurener mindst, og det er en bekymring fabrikanterne har. Det er en konstant afvejning, som betyder om der overhovedet kan komme en nummerplade på den - dvs om den kan godkendes til gældende emissions norm eller ej.

• #12   6. maj 2020 Ok - det at der også er ulemper gør, at jeg er mere tilbøjelig til at tro på, at det faktisk virker - jeg bliver skeptisk, når noget synes for godt til at være sandt smiley

Men.. hvis det får cyklen til at forurene mere end den må, er det så ikke ulovligt?

Jeg er ikke naiv, jeg ved udmærket, at der foregår mange ting, der er ulovlige - de plejer bare ikke at blive annonceret utilsløret...

• Sajmon ™

#13   6. maj 2020 Jo det er skam ulovligt - det er chiptuning også. smiley

Men det er en af de der "stiltiende accept" ting med MC'er... På et tidspunkt skal vi nok få problemer med det...

• #14   6. maj 2020 Jamen ok, det er da til at forholde sig til - ulempen er at det forurener mere og derfor er det ulovligt, men der ses i praksis gennem fingre med det.
    Det i overrasker mig nu alligevel lidt, at der ses så meget igennem fingre med lige netop det, at man ligefrem kan reklamere for det, men hvad ved jeg...?

• #15   7. maj 2020 Der kommer til at stå på regningen, at motorcyklen herefter ikke er godkendt til gadebrug..husker ikke den præcise formulering.

• #16   7. feb ang indsprøjtning. så har jeg justeret Suzuki med indsprøjtning de sidste 20 år mest hayabusa og M1800 ,SV 650 ,sv 1000 TL 1000 og jeg vil sige at alle de Suzuki motorcykler står ikke godt fra fabrikken men det er ikke et problem at rettet op på har nok haft over 2000 mc på Rullefelt af alle mærker og størseler mange har spurt om jeg ikke laver andre mærker men svaret er nej for så skal man sætters sig ind i alle mærker og det er en lang vej

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 34
    #17   8. feb Enig med Sajmon.
    Hovedårsagen til mc (og bil) motorer går "skidt" er motorene er dødog pine sat til mager blanding pga emission og rækkevidde. smiley
    Fik min kørt ind hos DynoOve YSR. Fik fjernet alle "begrænsninger" og nu har den 199,8 Hk på baghjulet. smiley
    Marketing materiale siger 200HK. men det er fup, da det er målt på motorens krumtap og på testbænk med "optimale" forhold. smiley
    Morale: Stol ikke på de oplysninger fra Salgs materiale/bronchurer. smiley Træk 20% fra. så har du de reele tal. smiley
    Og Fun fact: Det var nye emissions krav, som stoppede Vmax 1700. smiley

Kommentér på:
Rullefelt, MC med indsprøjtning.

Annonce