Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbo manifold købes hvor?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   23. jan 2008 For det meste laver man det selv, tror jeg.

Har du prøvet google?

• #2   23. jan 2008 Sajmon
    har googlet...yeps, kender også en smed der kan lave det og plenumkammer, men ville gere se hvordan de så ud med rørføring, priser og sådan

• #3   23. jan 2008 http://www.mc-xpress.com/

• #4   23. jan 2008 kig og spørg evt. i turbo/nos/dragrace/ kompressorgruppen.
    Min kører med kit fra mc-express den må du så mænd godt komme forbi og se. Det er ikke sådan lige og montere turbo. Men jo kan jo lade sig gøre. Jeg købte min færdig lavet... brugt... Så kan ikke fortælle dig så meget om hvordan og ledes udover hvad man kan se. Jeg har dog set hvordan torben her fra galleriet fik sin smedet sammen... hvilket heller ikke var uden problemer. Men husk... hestekræfter koster... smiley Kobling skal sandsynligvis forstærkes, en god ide vil også være en bedre bagdæmper (for at kunne omsætte alle kræfterne) desuden er en obdatering af bremser ligeledes en fornuftig ide, når man smider så meget ekstra effekt i en cykel.
    skriv evt. pb.
    mvh Offslow

• #5   23. jan 2008 Offslow [øst/midtjyllland] B
    var et fint tilbud:)

har monteret turbo på 2 biler nu snart 3, så kender en del til det:)

Kommentér på:
Turbo manifold købes hvor?

Annonce