{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

portet topstykker {{forumTopicSubject}}

jeg har portet flere topstykker til biler, og der sliber man altid ventil styrene væk for bedere flov men en bil tager som regel ikke mere end 7000 om men hvad med en motorcykel, nogen der har fået portet deres top et prof sted hvor de ved hvad de gør.
min egen gamle R1er havde portet top hvor ventilstyrene ikke er slebet væk. men jeg ved heller ikke hvem der stod for den portning.
men kender i lidt til det så skriv gerne en besked

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  portet topstykker
  • #1   5. feb 2008 Pas nu på de kære toppe fra Jansberg......!!! De bliver portet til BANEBRUG..

Har et par eksempler på motorer som er blevet pumpet så hårdt, at de mistede pusten.. ( Læs defekt motor.! )

Men det er jo selvfølgelig op til én selv. Men til gadebrug ville jeg nok være lidt varsom med toppe derfra..!!!

• #3   7. feb 2008 Det er meget forskelligt fra top til top hvad der skal gøres! Nogen skal der slibes i indsugningen og noget skal der ligges epoxy i..

F.V motor har lige lavet mit topstykke og det virker!

• #4   30. mar 2008 hej kommer lige med en lille komentar til det hele. jeg har haft en cbr 900 med lkm motor... lkm sliber ikke ventilstyrende væk, men det det kan man sagtens gøre. hvis man sammenligner et jansberg top med et fra lkm. så ligner det fra lkm lort. jansberg bruger også epoxy til nogen modeller. men jeg ville snakke med jansberg om det. og hvis du har mugligheden for det så lav det selv. god fornøjelse.

Kommentér på:
portet topstykker

Annonce