{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ixil udstødning db killer ????
  • #1   2. mar 2008 Mere info om udstødning.. Model mm..


  • #3   2. mar 2008 Hej Duncker

    Hvis den er tam i lyden som du skriver er det 99% sikkert ikke åbne potter der sidder på. (den sidste 1% er hvis du enten har lidt vild smag for larm, eller er døv) :o)

    Prøv at tjekke udstødningen ved at kigge ned gennem potten, evt lyse derned også. Er der hul hele vejen ned, har du en åben potte som burde give meget lyd. Er der en 'væg' eller en lille åbning nogle cm nede har du en godkendt potte som ikke siger meget...

    Er det 2 potter eller et 4i1 system der sidder på?

    MvH - Allan


  • #4   2. mar 2008 Hov ja, og som Don'en siger: sidder der DBkiller i og tager lyden kan du kende den ved at der sidder en 'prop' i dit udstødningsrør.
    Tjek tuden på potten nedefra for at se om der sidder en enkelt skrue for at holde noget fast..


  • #5   2. mar 2008 hejsa der sidder ikke noget i enden af den kun et stort hul og der har heller ikke siddet noget det er 2 potter i kan se billedet på min profil gad vide om der sidder noget i den ende hvor de 4 skruer sidder ???

  • #7   2. mar 2008 hmmm så er jeg sku døv

Kommentér på:
ixil udstødning db killer ????

Annonce