805 visninger
|
Oprettet:
Ny potte på vej hjem :) {{forumTopicSubject}}
Har tænkt på det længe og hvis der skulle noget nyt på, så skulle det helt klart være noget, som man ikke ser hver dag. Valget blev derfor en Racefit Growler. Har kun hørt godt om dem, så jeg glæder mig maximalt
Se evt. billeder her - (link fjernet)
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
men efter devisen "loud saves life" syntes jeg den klæder en R6 super cool. Potten er nærmest i samme tykkelse som røret..PRO.
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jeg vælger noget arata hvis jeg skal skifte .
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 9
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 134
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
Ny potte på vej hjem :)