934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

BlueFlame Udstødning BlueFlame Udstødning

Nogen der kender noget til BlueFlame's udstødninger ?

Hvordan er lyden osv.?

Har ledt nettet tyndt efter en side hvor man kunne få lov at høre forskellen på nogle af alle de forskellige typer sportsudstødninger der findes, men uden helt. Nogen der kender til et sted?

Hvad er generalt det bedste hvad angår deeptone, og screamer ?

PS. siden til den danske BlueFlame distributør: (link fjernet)

MVH Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BlueFlame Udstødning
  • #1   18. jul 2004 Er det til aprilla´en...?

• #2   18. jul 2004 Nope, tvivler på de laver til 2-taktere smiley

Det er til min FZR600 som jeg købte i forgårs! smiley

MVH Daniel

• #3   19. jul 2004 hvis det kun er lyd du går efter og ikke den store effekt så er en Hurric Racing potte efter min mening et ganske godt valg jeg har en til min R6´er den har en rimelig dyb og hidsig lyd (103 db målt i et ældre "bike"-blad).. den er ikke særlig dyr, og kan købes hos www.louis.de .. Den ser ikke særlig brutal ud, ( L: 43 cm - Ø:10 cm) Men lyd det får du!! =) prisen er til en fzr 600 : Alu/189,- carb/249,- (euro) - Hvis det ikke kommer an på $´erne så køb en devil, de lyder rigtig godt!! =) god jagt! Claus..

• #4   19. jul 2004 Tak for rådene Claus smiley Må hellere se lidt nærmere på den Devil!

Anette hvordan vil du beskrive lyden på BlueFlame'en?

MVH Daniel

• #5   19. jul 2004 Claus du har vel ikke et link til en Devil forhandler?

Hvordan vil du mene BlueFlame ligger i forhold til Devil, kvalitets og lydmæssigt?

Er nemlig helt vild med BlueFlames look, så hvis lyden var noget af det samme, såee.

MVH Daniel

• #6   20. jul 2004 Hej! prøv at se på www.holtugmc.dk de sælger devil og en del andre mærker.. Og så prøv at kig på www.devilbikes.com jeg tror ikke at de sender til dk men der er mange flotte cykler i galleriet med devil´s på.. =) Jeg tror at jeg har hørt en blue flame på langelinie (Kbh) engang og der vil jeg sige at devil er en del dybere i lyden.. (?) Hvornår kommer der billeder af din nye cykel...??? =) C

• #7   20. jul 2004 Hej Claus!

Tak for links'ene, alt for fedt man kan høre lyd fra DEVIL på devilbikes.com!

Skal nok smide nogle billeder snart smiley

MVH Daniel

Kommentér på:
BlueFlame Udstødning

Annonce