{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Ujævnt tomgang {{forumTopicSubject}}

Min R6 blev rullet hos KJ i sidste uge.. Men den kører ujævnt i tomgang.. Jeg kører så forbi KJ igen og klager over det. Men han siger at han ikke kan lave om på det og fortæller at det ikke er powercomanderen der gør det. Men at det er min udstødning eller luftfilteret.. Jeg synes at det er totalt dårligt service at spidse folk af med noget så lamt og især når man betaler 3 000 kr for at lorte skal virke bedre end før!! Jeg har tænkt mig at smide den hos mr. Dyno og høre om han kan gøre det bedre så skal jeg bare kræve min penge tilbage hvis det er noget lort de har lavet.. Hvad synes i andre, har i nogen erfaringer med den slags ting??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ujævnt tomgang
  • #1   29. apr 2008 Jeg synes godt du kan tillade dig at klage over det.. - Hvis det er beviseligt, at den går ujævnt i tomgang..
    - Dog tror jeg bare ikke ,at du kommer så langt med klagen, desværre. :s

Hvis det var mig, ville jeg få mesteren til at rulle den ind.. - Jeg har KUN hørt godt om ham, og med en cykel som din, fortjener den det bedste.

• #3   29. apr 2008 Jeg var forbi KJ i går og klage over det.. Men han mente at der ikke var noget at gøre og at det ikke hvade noget med det han havde lavet at gøre! Jeg kender rigtig mange der har fået rullet deres cykel og ikke en eneste kører dårligt i tomgang!! Den skyder også for vildt når man slipper gassen!! Det synes de at var meget normalt! Men jeg ved ikke hvor normalt det er at den kommmer forbi som en eller anden rakket og folk bliver vildt forskrækket når den skyder når man slipper gassen!!

• #5   29. apr 2008 Det er så muligt at min udstødning gør at den kører ujævnt i tomgang. Men det kan ikke være udstødningen der gør at den knalder helt vildt når man slipper gassen! Han var ikke helt afvisende da vi talte sammen. Men han mente at der ikke var rigtig noget at gøre så den stoppede med det! Det synes jeg at er meget underligt.. Den kører godt noget bedre end før. Men jeg vil sgu heller ha´´ den standard i stedet for at den går pisse ujævnt i tomgang og knalder fra udstødningen.. Den kører jo super godt som standard. Men må sige at den rykker noget bedre efter den er blevet rullet! Jeg føler bare at det ikke er blevet gjort ordenligt.. Det er også en hel ny cykel og der er ikke så mange der har rodet med den endu.. Min var den første R6 2008 han har rullet.. Så de har ikke rigtig nogen erfaringer med den

• #7   29. apr 2008 det gør min osse ruller i tomgang og den gør det osse ved 5 6000 rpm
    og den knalder osse når jeg slipper men f... s..... det trækker som skudt ud af en kanon når den får kniv
    har kn filter og powercomander og trompet på

• #8   29. apr 2008 Hvis den køre dårligt i tomgang og skyder når du slipper gassen står den helt forkert!!! Få Mr. Dyno til at rulle den, så vireker det!

Mvh
    Poul

• #9   29. apr 2008 Ja, og regningen burde KJ så betale! Amatører...

• #10   29. apr 2008 ps når det er mørkt så er der sq efterbrander i stor stil når jeg slipper gassen er ikke sikker på den skal gøre det

Kommentér på:
Ujævnt tomgang

Annonce