1.408 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Vance and Hines Udstødning ? Vance and Hines Udstødning ?
Er der nogen der kender noget til dem ? Er det ok kvalitet, eller noget man skal holde sig fra ?
Michael Pedersen
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 58 Svar: 213
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 168
Vance&Hines er absolut en ganske fin udstoedning af hoej kvalitet, de har isaer ry for deres drag-magafonener...det er dem stort set alle dragcykler (dem der har udstoedning paa) koerer med!
Til din Suzuki og det gaelder stort set alle GSX-R findes der intet og jeg mener absolut INTET bedre udstoedningsanlaeg end en 4-2-1 Youshimura! Der er masser af dem, men nok ikke saa mange til salg i dk, for har man foerst et saa beholder man det paa.
Paa min agen motor (91' GSX-R 750) ved jeg at man med den 38mm kaburator der sidder original paa og 4 aabne KN filtre samt et stage 3 jetkit og et fuldt Youshimura anlaeg kan haeve effekten op til 25hk paa baghjulet! Det kraever saa ogsaa den helt rigtige mekaniker, men jeg har set det gjort!
Tjek lige spec. paa den nye GSX-R 1000, den er foedt med et Youshimura anlaeg og man kan koebe den med en racerpotte fra firmaet. Jeg mener ogsaa at det er Suzuki der ejer Youshimura fabrikken!
Mvh
Bo
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 58 Svar: 213
Mit problem er jo, at man ikke kan få en 4-2-1 Youshimura til min cykel. Kun en slip-on, og jeg ønsker et komplet system.
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 113
Jeg er næsten sikker på man kan få Youshimura komp. til din maskine se evt på: http://www.sydfynmc.dk/menu.html
De kan jo også blive billigere på Ebay.de
Hilsen Andreas
feb 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 68
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Mvh. Rune
Vance and Hines Udstødning ?