Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vance and Hines Udstødning ?
  • #1   17. sep 2005 Jacobsen. Jo jeg er meget glad for min udstødning, men den er ikke komplet, og jeg kan ikke rigtig finde nogen komplette udstødnings systemer til min cykel. Har kun fundet et der passer, og det er et Vance and Hines system. Derfor spørger jeg om det er noget der virker.

• #2   17. sep 2005 Hej Michael

Vance&Hines er absolut en ganske fin udstoedning af hoej kvalitet, de har isaer ry for deres drag-magafonener...det er dem stort set alle dragcykler (dem der har udstoedning paa) koerer med!

Til din Suzuki og det gaelder stort set alle GSX-R findes der intet og jeg mener absolut INTET bedre udstoedningsanlaeg end en 4-2-1 Youshimura! Der er masser af dem, men nok ikke saa mange til salg i dk, for har man foerst et saa beholder man det paa.

Paa min agen motor (91' GSX-R 750) ved jeg at man med den 38mm kaburator der sidder original paa og 4 aabne KN filtre samt et stage 3 jetkit og et fuldt Youshimura anlaeg kan haeve effekten op til 25hk paa baghjulet! Det kraever saa ogsaa den helt rigtige mekaniker, men jeg har set det gjort!

Tjek lige spec. paa den nye GSX-R 1000, den er foedt med et Youshimura anlaeg og man kan koebe den med en racerpotte fra firmaet. Jeg mener ogsaa at det er Suzuki der ejer Youshimura fabrikken!

Mvh
    Bo

• #3   17. sep 2005 Hej Bo.

Mit problem er jo, at man ikke kan få en 4-2-1 Youshimura til min cykel. Kun en slip-on, og jeg ønsker et komplet system.

• #4   17. sep 2005 Hej Michael

Jeg er næsten sikker på man kan få Youshimura komp. til din maskine se evt på: http://www.sydfynmc.dk/menu.html
    De kan jo også blive billigere på Ebay.de

Hilsen Andreas

• #5   17. sep 2005 det er en vance & hines der giver flest hk af alle kendte mærker på en gsxr 1100.

• #6   18. sep 2005 Jeg er meget glad for mit Vance & Hines fuld system!

Mvh. Rune

Kommentér på:
Vance and Hines Udstødning ?

Annonce