{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.362 visninger | Oprettet:

Ny udstødning uden at dyse om {{forumTopicSubject}}

Hejsa Alle
Jeg kører på Suzuki GSX600F med org. potte,
men kunne godt tænke mig lidt mere lyd derfor ville
jeg gerne sætte en anden potte på, jeg er ikke ude efter
mere ydelse kun mere lyd, men kan det skade motoren
at bare sætte en anden potte på uden at køre MC'en i
bænk og dyse om ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny udstødning uden at dyse om
  • #2   27. okt 2005 Få den dyset!!!

    De 1500-2000 er dumme penge at spare hvis du efterfølgende skal ud og købe ny motor...

    + du får en meget bedre gang i din cykel + bedre bezinøko

    /Jan


  • #3   27. okt 2005 Ved ikke meb gsxf men min skulle ikke duset da den har en for fed blanding fra fabrikken. Jeg fik den dog rullet for at være sikker

  • #4   27. okt 2005 min har været i testbænk efter jeg fik skiftet komplet potte / forrør, og der var det slet ikke nødvendigt at stille på noget, den stod som den skulle.......

    og fik et udskrift over den, og det er efter sigende meget fine kurver den viser........



  • #5   27. okt 2005 Det er heller ikke nødvendigt at gøre noget 9 ud af 10 gange... men hvis den sidste cykel ud af de ikke bliver stillet ind, brænder motoren af...

    Hvis min cykel ikke var blevet justeret ind efterfølgende havde den været en af de uheldige der var brændt af da den fik for tynd en blanding...

    /Jan


  • #6   27. okt 2005 Skift af kun udstødning har ikke den store indvirkning på benzinblandingen til motoren, så det er bare at skifte.
    Men hvis man derimod skifter til et filter med bedre flow (eks. K&N), kan man risikere at den får for meget luft i forhold til benzin, og dette resulterer i at luften vil virke som en skærebrænder på alu. stemplet. Med tiden vil man brænde hul i toppen.
    Men dette kun hvis man har suge karborator. Ikke hvis man har elektronisk indsprøjtning, så regulerer den selv mængden af benzin.


  • #7   28. nov 2005 Det har også lidt at gøre med hvad for en miljønorm den overholder jo nyere miljønorm jo mere magert (meget luft lidt benzin).
    Hvis den allerede står magert fra frabrikken vil den jo komme til at stå endnu mere magert efter en ny potte.


  • #8   23. feb 2006 sådan en bandit skal bare ha et nummer større dyser. hvis du eks køre med 115 skal du sætte 120 i.

Kommentér på:
Ny udstødning uden at dyse om

Annonce