1.409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

montering af udstødning på SV 650 montering af udstødning på SV 650

Hej

Min kammi har en SV650 K5 og vil gerne have skiftet potte på den, jeg har forsøgt at kikke på den, men kan ikke se anden udvej end at skifte hele molevitten, eller save den gamle potte af med en nedstryer og derefter montere en slip on. Hvis der er nogle derude der kender andre og bedre udveje end lige netop dem jeg har listet så må i meget gerne skrive.
Det skal siges at han IKKE har råd til et komplet sæt, så en slip on / bolt on er eneste udvej. Og dertil skal det siges at han ikke er så hooked på at save den originale potte af, men håber der findes en anden udvej.

På forhånd tak

Lennard

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af udstødning på SV 650
  • #1   26. jul 2008 Du skal save den orginale af, men det er der ingen problemer i. Det kan sagtens lade sig gøre at sætte den orginale potte på igen, osgå så det blivet pænt smiley

• #2   26. jul 2008 Effektpotten burde komme med et mellemrør, så selve det snit man laver i det orginale system er nærmest under motorblokken, og dermed ikke synlig...

• #3   26. jul 2008 Oki, vil jeg vider give min kammi smiley
    Mente nok at det var den eneste mulighed, så nu må vi se hvad han siger, da vi var ude at trille igår og hans ikke sagde meget i forhold til de andre 650ere der var med smiley så han bliver nok ikke svær at overtale smiley hehe. Hvilken måde er bedst at save den af på, nedstryer, eller vinkeltsliber ??? og skal man have hele gøjemøget af for at gøre det, eller kan det gøres på cyklen ??

Takker for svar indtil videre

• #5   27. jul 2008 Ok, jamen så skal vi jo bare igang smiley

• #6   27. jul 2008 Lars, hvorfor hører du ikke bare efter hvad jeg har fortalt dig?! :o) Lad evt Søren gøre det for jer hvis I ikke vil rode med det selv, han har værktøjet.... Og jeg har evt potten

Hygge :o)

• #7   28. jul 2008 Jeg hører skam efter hvad du siger Lars, men det gør Lars ikke så jeg ville bare undersøge det for ham, da han jo havde hørt en nede på striben der larmede lidt smiley hehe, nu må vi se, da han også overvejer at købe et komplet sæt istedet.

• #8   28. jul 2008 Det er også muligt at købe 3/4-systemer til cyklen. Så slipper i for at skære. Udstødningen skrues simpelthen bare af den bagerste cylinder og samlingen lige under motoren. Der er lidt penge at spare iforhold til et fuldt system, men det er nu langt fra gratis smiley Prøv at kig lidt på www.svrider.dk - der er systemet nævnt nogle gange.

Hygge

Kommentér på:
montering af udstødning på SV 650

Annonce